ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Cuca Santos (PP): "Diumenge recollirem els fruits"
Publicat el
26 de maig de 2023 a
les 19:16
La candidata pel Partit Popular, Cuca Santos, ha tancat la campanya allà on la va començar amb l'encartellada: a la plaça Còrdova, al barri de Can Llong. Santos arriba a les eleccions "il·lusionada", on espera tornar al consistori. "L'equip està molt motivat, l'acollida als barris ha estat molt bona i estic convençuda que aquest diumenge recollirem els fruits", ha assegurat.
Santos ha passat la tarda d'aquest divendres repartint roses blaves entre els sabadellencs que s'han volgut acostar al xamfrà de l'avinguda Estrasburg amb plaça de Còrdova. "Cada barri és un món, i no es pot diagnosticar Sabadell com un únic pacient. I aquest és el Sabadell que ens vol dibuixar Marta Farrés", ha remarcat.
De cara a les eleccions d'aquest diumenge, Santos espera "una alta participació, senyal de salut democràtica" i alhora convèncer els votants que l'any 2019 van fer confiança a Ciutadans: "Han estat molt pendents de nosaltres, especialment a xarxes. És normal que demanem el vot útil, perquè les enquestes ens diuen que serem l'única força que entrarem. Volem recuperar aquests sabadellencs".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?