
ARA A PORTADA
Sabadell acull una exposició amb testimoniatges de referents de la memòria històrica LGTBI
La proposta arriba en el marc del programa Ventilem els armaris!

- Sabadell acull una exposició amb testimoniatges de referents de la memòria històrica LGTBI
Publicat el 31 de maig de 2023 a les 11:06
Al llarg de les pròximes setmanes, la iniciativa Ventilem els armaris! porta a Sabadell un ampli ventall d'activitats per posar sobre la taula la qüestió de la diversitat sexual i de gènere. Una de les propostes del programa arriba a la ciutat aquest pròxim dilluns, 5 de juny. Una dotzena de testimoniatges componen l'exposició fotogràfica Teníem por però calia sortir, amb la veu de diverses figures fonamentals en la lluita del col·lectiu LGTBI. Els casos posen en rellevància que encara queda molt per lluitar en el que fa a la conservació dels drets i molt per aconseguir.
L'exposició, programada en el marc dels actes del Ventilem Armaris, impulsat per l’Ajuntament de Sabadell, podrà veure's fins al 23 de juny en el Centre Cívic de Gràcia i comptarà amb una visita guiada i col·loqui amb dones trans de dues generacions diferents el dia 16 de juny a les 17:30 hores. Entre els protagonistes de la mostra hi ha dues dones sabadellenques, Clara Palau i Maria Antònia Vilanova, creadores de Transfamílies Sabadell i referents actuals del moviment associatiu trans a Catalunya.
El projecte ha estat dut a terme pel fotògraf Aitor Fernández i la periodista Verónica Taranilla, membres de l’Associació DateCuenta, en col·laboració amb la Fundació Enllaç i el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona.
[caption id="attachment_262897" align="alignnone" width="500"]
Imatge de l'exposició | Cedida[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta