ARA A PORTADA
Les notícies més destacades d'aquest dimarts 6 de juny a Sabadell
Repassem els reptes que ha d’assumir el proper executiu local a la ciutat
- Les notícies més destacades d'aquest dimarts 6 de juny a Sabadell
Publicat el
06 de juny de 2023 a
les 09:20
Sabadell es troba a les portes d'iniciar un nou mandat polític, amb la reelecció de Marta Farrés (PSC) al capdavant del govern local. En les pròximes setmanes, la ciutat afronta diversos reptes, que marcaran els pròxims quatre anys dels veïns sabadellencs.
Els desafiaments que ha d’assumir el proper executiu són majúsculs. Va des de petites reparacions quirúrgiques a grans projectes de de ciutat. Des de picar a les portes de la Generalitat i reclamar promeses pendents fins a arremangar-se per executar millores projectades. L’accessibilitat i neteja dels carrers, l’ampliació de l’habitatge de lloguer assequible i la posada en marxa de l’ordenança de Civisme i Seguretat són alguns dels deures. Repassem les obligacions, barri a barri.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/05/agenda-sabadell-2023-2027/
Déjà-vu a Can Llong. La història de la família de la Lídia no és cap rara avis. El seu fill s’ha quedat sense plaça a cap de les tres escoles públiques del barri —els centres educatius Mas Boadella, Virolet i Can Llong—, i la sabadellenca es pregunta: “I ara què?”. “Provisionalment, estàvem a la posició 39, de les 40 que hi havia al Mas Boadella. Fa uns dies, però, vam rebre un correu d’Educació que ens notificava que el nostre fill, al final, no havia obtingut plaça”.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/05/sense-placa-p3-sabadell-can-llong/
Els Mossos d’Esquadra han recreat un tiroteig a la Creu Alta (Sabadell) en el marc de la investigació d’un presumpte intent d’homicidi que va tenir lloc el passat 29 de març. A petició dels jutjats de Sabadell, s’ha simulat els fets amb el presumpte autor, la víctima i diversos testimonis.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/05/mossos-esquadra-tiroteig-sabadell/
És possible que qui passés el dissabte pel festival Observa en sortís més exaltat sentimentalment, amb el cor elàstic i rejovenit com la pell després d’un bany termal. La tarda queia amb parsimònia a la zona Village del Parc de Catalunya, on el mercat Tipis Cerdanya feia deambular colles de joves i famílies entre llumetes, paradetes d’artesania i complements de moda i foodtrucks de creps i frànkfurts. Així es va viure una de les jornades més emocionals del festival.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/05/sofia-ellar-nena-daconte-festival-observa-sabadell/
El dimarts dia 13, el Centre d’Esports organitza l’acte central per commemorar els seus 120 anys de vida. Serà sobre la gespa de la Nova Creu Alta amb la presència d’autoritats, directius, exjugadors i representació de diferents àmbits de la ciutat. Abans de la celebració, volem recordar moments importants, moments crucials en aquesta sèrie que iniciem amb un doble ascens que es va celebrar a la Nova Creu Alta el mateix dia, un 5 de juny, amb 17 anys de diferència i un denominador comú: es tractava de sortir del pou de la Tercera Divisió.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/05/ce-sabadell-120-anys-ascensos-tercera/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu