ARA A PORTADA
Les notícies més destacades d'aquest dimecres 14 de juny del 2023 a Sabadell
La celebració dels 120 anys del CE Sabadell, en primera plana
- Les notícies més destacades d'aquest dimecres 14 de juny del 2023 a Sabadell
Publicat el
14 de juny de 2023 a
les 09:41
No tothom pot celebrar 120 anys amb la salut del Centre d'Esports Sabadell. Fira Sabadell va aplegar gairebé tres-centes persones per commemorar els 120 anys de vida de l'entitat sabadellenca, una xifra rellevant a la qual només han arribat set clubs de l’estat espanyol.
Pau Morilla–Giner va estrenar la presidència amb un acte carregat d’emocions i sentiment arlequinat. Amb la presència de l’alcaldessa en funcions, Marta Farrés, i el director del Consell Català de l’Esport de la Generalitat, Aleix Villatoro, com a principals autoritats presents, l’acte va tenir com a principal protagonista la gran família arlequinada.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/14/ce-sabadell-120-aniversari-acte-homenatge/
Les fortes tempestes que van arribar aquest dimarts a primera hora de la tarda van deixar imatges espectaculars en diferents municipis del Vallès Occidental. Una de les localitats més afectades per la pluja va ser Terrassa, on es van veure imatges espectaculars de la calamarsada i l'abundant aigua.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/13/tempesta-pluja-valles-imatges-fotos-afectacions-transit-carreteres/
Falta poc més d’una setmana per l’inici de l’estiu, el pròxim dimecres 21 de juny. La calor comença a notar-se a Sabadell i les piscines municipals i La Bassa es preparen per rebre els primers visitants. La temporada d’aquest any comença aquest divendres, 16 de juny, amb l’entrada en funcionament de les piscines.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/13/piscines-municipals-sabadell-obertura-horaris-sequera-restriccions/
L’ADN trobat al jersei d’Helena Jubany, morta l’any 2001 a Sabadell, no coincideix amb el del segon investigat pel crim, Santi Laiglesia. Així ho ha determinat el laboratori científic de la Policia Nacional, que va rebre l’encàrrec de comparar les dues mostres per part del jutjat de Sabadell que investiga la mort de Jubany.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/13/helena-jubany-crim-investigacio-adn-proves/
La calculadora del telèfon mòbil és l’eina que actualment tenim més a l’abast per fer qualsevol càlcul ràpid. Això, però, és un invent modern, i segles enrere es feien servir altres mètodes per fer números. Així va néixer l’àbac, un dels instruments de càlcul més antics, utilitzat tradicionalment en el sector del comerç.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/13/abac-xines-uab-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu