ARA A PORTADA
Les notícies més destacades d'aquest dimarts 27 de juny del 2023 a Sabadell
La situació climatològica, en primera plana de l'actualitat sabadellenca

- Les notícies més destacades d'aquest dimarts 27 de juny del 2023 a Sabadell
Publicat el 27 de juny de 2023 a les 09:37
Aquest dimarts arriba a Sabadell marcat per la situació climatològica, amb temperatures estiuenques i, de moment, poca pluja. La sequera dels últims mesos a Catalunya obliga a aplicar algunes restriccions en els usos de l'aigua, com ara en piscines particulars.
L’actualització del Pla Especial de sequera de la Generalitat va flexibilitzar algunes mesures pel que fa a l’ompliment de les piscines amb aigua potable, permetent fer-ho en equipaments públics i piscines comunitàries, amb alguns condicionants. En canvi, el document manté la prohibició d’omplir les piscines privades d’ús individual o unifamiliar.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/26/piscines-privades-restriccions-sequera-puc-omplir-quines/
Aquest dimecres farà una setmana de l’arribada de l’estiu, temps suficient per deixar constància que ens trobem en el període de temperatures més altes. Des del passat dia 21, i segons dades de l’estació automàtica del Servei Meteorològic de Catalunya, Sabadell – Parc Agrari, el termòmetre s’ha enfilat diàriament per sobre els 30,7 graus, arribant ahir dilluns fins als 33,5 °C, en la que és la temperatura màxima més alta d’enguany.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/26/estiu-sabadell-juny-2023/
El sou dels polítics: què cobraran els regidors de Sabadell a partir d’ara? El nou ple municipal, sorgit de les eleccions del 28-M, ha decidit congelar els salaris dels càrrecs electes per als propers quatre anys.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/26/sous-govern-sabadell-2023/
La Policia Municipal de Sabadell estrena aquests dies nou vehicles i un logotipatge diferent. L’alcaldessa, Marta Farrés, acompanyada del tinent d’alcaldessa Adrián Hernández, els han presentat aquest dilluns a la comissaria de Can Marcet.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/26/fotos-nous-cotxes-policia-municipal-sabadell/
El matí de Catalunya Ràdio viurà un relleu molt sabadellenc a partir del 4 de setembre. El periodista Ricard Ustrell substituirà la també sabadellenca Laura Rosel al capdavant del programa la pròxima temporada, després de l’estiu.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/26/ricard-ustrell-laura-rosel-mati-catalunya-radio-relleu/
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta