ARA A PORTADA
Llum verda a la ronda Nord, Generalitat i Estat pacten a canvi d’executar obres per 914 milions
Sabadell
El pacte entre Generalitat i estat se signarà aquesta setmana, satisfent demandes creuades d’ERC i PSC
- Tipus de cel·lulitis i com tractar-la amb Policlínic Sabadell
Publicat el
02 de juliol de 2023 a
les 21:57
Actualitzat el
05 de juliol de 2023 a les
17:30
Llum verda a la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar. Aquest diumenge al vespre fonts del govern català van confirmar l'acord amb el govern espanyol. La redacció del projecte es produirà a canvi de la inversió de 914 milions d'euros en infraestructures a Catalunya.
D'aquesta manera, el pacte satisfà les demandes tant d'ERC com del PSC. Els primers aconseguiran millores a l'N-260, l'Eix Pirinenc. També en les connexions a l'N-2 al Maresme i les autopistes AP-2 i AP-7, a més de dos nous intercanviadors entre la línia de Rodalies i la de Ferrocarrils a Sant Cugat del Vallès.
Per part dels socialistes obtenen fer complir un dels pactes centrals de l'acord dels pressupostos. Aquest permetrà connectar Sabadell, Terrassa i Castellar i més endavant també es preveu avançar amb el Hard Rock, millores a l'aeroport del Prat i agilitzar diverses partides pressupostàries.
Amb l'acord confirmat l'estat espanyol aportarà els diners i serà la Generalitat qui executarà les obres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell