#INFOPMS ????Del 17 al 23 de juliol realitzem campanya coordinada amb @transit de control i vigilància de motocicletes i ciclomotors
Es controlarà: ✅No dur o portar mal cordat el casc ????Respecte pels senyals de trànsit ????️Mala conducta en la conducció#Sabadell #SabadellSegura pic.twitter.com/HSsnKrXoFt — Policia Sabadell (@PoliciaSabadell) July 17, 2023
ARA A PORTADA
Els motoristes, sota la lupa: en marxa una campanya per prevenir la sinistralitat
La campanya s'allargarà durant tota la setmana
- Es fan passar per l'Ajuntament per estafar un veí de Sant Quirze
Publicat el
17 de juliol de 2023 a
les 15:58
Actualitzat el
17 de juliol de 2023 a les
18:05
Els motoristes estaran aquesta setmana sota la lupa a Sabadell. Des d'aquest dilluns 17 i fins al diumenge, el Servei Català de Trànsit i la Policia Municipal de Sabadell coordinen una campanya intensiva per vetllar per la seguretat dels motoristes. Es controlarà l’ús correcte del casc dels conductors i dels acompanyants, la documentació del conductor i del vehicle (permís de circulació, ITV i assegurança) i la conducta circulatòria tant dels motoristes com de la resta de conductors.
En la darrera campanya coordinada de controls a motocicletes i ciclomotors del passat mes de maig, es van imposar 663 denúncies en una setmana (prop de 100 sancions al dia de mitjana) a Catalunya.
Aquest 2023 han mort 27 motoristes a les carreteres catalanes, el que representa 1 de cada 3 víctimes mortals d’enguany (80). A banda, també s’han registrat 147 motoristes ferits greus i 1.001 ferits lleus en accident de trànsit.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu