ARA A PORTADA
Veïns de Can Deu: “No ens arriba bé la correspondència de Correus”
Residents de la plaça d’Acàcies, de Lledoners i de les Alzines denuncien problemes amb el servei de Correus

- Es fan passar per l'Ajuntament per estafar un veí de Sant Quirze
Publicat el 17 de juliol de 2023 a les 16:45
Actualitzat el 18 de juliol de 2023 a les 10:03
Cartes amuntegades sobre les bústies d’una altra comunitat de veïns. Notificacions i correspondència que mai arriba a mans del seu destinatari. “És un desgavell”. Veïns del barri de Can Deu, en concret de la plaça de les Acàcies, Lledoners i les Alzines, denuncien problemes amb el correu postal. “Des de fa un any aproximadament, no ens arriba bé la correspondència o arriba amb cert retard. Deixen les meves cartes a una altra plaça”, exposa la Mari Carmen, una de les veïnes afectades.
Una realitat que també ha viscut en Marcelo Casanovas: “Les cartes d’atenció sanitària no ens arriben, l’envien a una altra comunitat”, expressa. Són els mateixos veïns els qui redistribueixen la correspondència a qui correspon. “Quan consulto la meva bústia, reviso també les cartes amuntegades a sobre, perquè molts cops són d’altres veïns que conec”, admet el Marcelo, que aleshores els hi porta.
Ell també va rebre, fa un temps, un munt de cartes. Documentació mèdica, notificacions d’Hisenda o de la Diputació de Barcelona amb la informació sobre tributs, o targetes de crèdit que havien de rebre uns destinataris als quals se l’havia caducat l’anterior. “Ho han de solucionar amb urgència”, expressa Casanovas.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa