ARA A PORTADA
Enxampat conduint begut i sense carnet
Els fets van passada de matinada a la plaça de la Concòrdia

- Reunió entre Transports i Territori amb la ronda Nord sobre la taula
Publicat el 31 d’agost de 2023 a les 15:09
Un conductor va ser caçat la passada matinada circulant per Sabadell begut i després d'haver perdut els punts del carnet. Els fets van passar poc abans de les 2 de la nit, a la plaça de la Concòrdia, on va intervenir una unitat de la Policia Municipal.
Els agents van fer la prova d’alcoholèmia al conductor, de 38 anys, amb resultat de 0,18 mg/l, sense superar la taxa màxima genèrica permesa de 0,25 mg/l. Posteriorment, però, van immobilitzar el vehicle en adonar-se que l'home tenia en vigor una pèrdua de vigència penal del carnet de conduir de 5 anys.
En aquest escenari, la Policia Municipal va instruir les corresponents diligències judicials per un presumpte delicte contra la seguretat viària per conduir amb pèrdua de vigència penal del carnet de conduir.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional