- A les 11 arrencarà a la ronda de Ponent la pedalada popular, que sempre deixa imatges espectaculars.
- A la tarda (18 hores) arrencarà una de les activitats que donen identitat a la Festa Major de Sabadell: el Saballut de ferro. Serà a l'Eix Macià.
- A les 19.30 hores arrencarà el Seguici de cloenda de Festa Major des del passeig de Manresa, amb la participació de les entitats de la ciutat.
- A les 20.30 hores serà el torn del Ball final del Seguici Festiu, que tindrà lloc a Sant Roc.
- El fi de festa serà al Parc de Catalunya, amb el castell de focs a les 22h. Després, Sharonne actuarà a l'Eix Macià, just abans de l'Orquestra Hotel Cochambre, que posarà el punt final a la festa.
ARA A PORTADA
Què puc fer aquest dilluns, últim dia de Festa Major a Sabadell?
La celebració arriba al seu últim dia
- La Policia intervé drogues i armes blanques en un operatiu per a la Festa Major de Sabadell
Publicat el
04 de setembre de 2023 a
les 08:03
Actualitzat el
04 de setembre de 2023 a les
11:15
Arribem al final de la Festa Major de la nostra ciutat. Aquest dilluns toca dir adeu a la celebració, amb una agenda farcida de propostes fins a última hora.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Consulta l'estat del trànsit a les carreteres que passen per Sabadell i el Vallès
-
Sabadell
Convoquen una manifestació en contra dels nous usos del riu Ripoll
-
Sabadell
Cuca Santos (PP) reivindica el seu paper en la creació de nous aparcaments: “Les nostres propostes donen els seus fruits”
-
Sabadell
Per què hi havia quatre helicòpters militars sobrevolant Sabadell?
-
Sabadell
Habiliten el nou aparcament de Campoamor: “Ens feia falta, costa molt trobar lloc”
-
Sabadell
Denunciat un conductor a Sabadell per multiplicar per cinc la taxa d'alcohol permesa al volant