ARA A PORTADA
- Li ha sortit una filla malvada a la Malèfica?
Publicat el
06 d’octubre de 2023 a
les 11:57
Actualitzat el
06 d’octubre de 2023 a les
11:59
Aquest diumenge, la Unió Excursionista de Sabadell celebra la 43a edició de la Ronda Vallesana, que enguany tornarà al Vallès Oriental. La clàssica de la UES transcorrerà pel parc natural i reserva de la biosfera del Montseny, en concret, per la part sud, pel municipi de Gualba. "Aquesta ronda la teníem al cap, i era una zona que no havíem fet mai. Serà la vuitena vegada que la ronda ve al Vallès Oriental i la tercera que transcorre pel parc natural", apunten fonts de la comissió organitzadora de la Unió Excursionista de Sabadell.
Com ja és tradició, la ronda, de caràcter familiar i no competitiu, tindrà dos recorreguts, de distàncies i de desnivells diferents, per poder adaptar-se a tots els perfils dels assistents. La ronda curta tindrà 13,4 quilòmetres i 690 m de desnivell acumulat, mentre que la ronda llarga en tindrà 17,2 quilòmetres i 940 metres de desnivell. "El lloc on anem condiciona el recorregut. Hi ha hagut edicions que la llarga ha estat de 20 o 25 quilòmetres", asseguren.
Al llarg dels dos recorreguts s'hi podran descobrir fonts, salts d'aigua, miradors i el famós Salt de Gualba, entre altres singularitats que amaga el parc natural. Una Ronda, la 43a edició, que servirà per donar el tret de sortida oficial a la temporada de sortides de la Unió Excursionista de Sabadell.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals