ARA A PORTADA
-
Quan l'edat no és un obstacle per a l'esport d'elit: "Continuaré entrenant sempre" Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell fa les maletes: les destinacions estrella a les agències aquest agost (més enllà del Japó) Redacció
-
La temporada de piscines municipals de Sabadell arriba a la recta final: quan tanquen definitivament? Jan Cañadell Puigmartí
-
L’ADF planta cara a una "intensa" campanya: "Quan la ciutat es buida, els avisos cauen en picat" Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | El dimarts a la fresca de Campoamor: "menjar per a un regiment" i "cura contra la soledat no volguda" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Dispositiu especial per Tots Sants: horaris, transport i tots els detalls
L’1 de novembre, el Cementiri de Sabadell estarà obert de les 9 del matí a les 18h

- Dispositiu especial per Tots Sants: horaris, transport i tots els detalls
Publicat el 01 de novembre de 2023 a les 09:03
Actualitzat el 01 de novembre de 2023 a les 13:12
L’Ajuntament de Sabadell ha activat un dispositiu especial per aquest 1 de novembre que es va posar en marxa ja el passat cap de setmana. Aquest 1 de novembre, el Cementiri de Sabadell estarà obert de les 9 del matí a les 18h.
Durant la jornada, hi haurà dues taules informatives a l’entrada principal i a l’accés des del Poblenou, on es facilitarà la informació necessària sobre ubicació de sepultures i altres dubtes, a banda de facilitar la gestió. S’organitzarà una cerimònia laica en record dels difunts, que es celebra a les 12 h a la Capella del Cementiri Vell.
També s’ha previst un reforç a les línies d’autobús que arriben fins al cementiri municipal que s'activa aquest mateix cap de setmana. Hi haurà un reforç de les línies L4 i F4 en el tram de recorregut entre la plaça del Vallès i el Poblenou.
La línia F4 passarà cada 10 minuts entre les 8.30 i les 14.30 hores i cada 15 minuts entre les 14.30 i les 18.30 hores.
Notícies recomenades
-
Sabadell Matas defensa les millores de la Gran Via a l’espera de la futura ronda Nord
-
Sabadell Els Bombers esperen el nou parc i més recursos: "Som 57 efectius treballant en un parc dissenyat per a 40"
-
Sabadell Una quinzena de mes molt càlida i seca a Sabadell
-
Sabadell Les notícies més destacades d'aquest dimecres 20 d'agost a Sabadell
-
Sabadell Les notícies més destacades d'aquest dimarts 19 d'agost a Sabadell
-
Sabadell Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació"