ARA A PORTADA
Jordi Serrano s'acomiada de la UPEC
- Crims de lesa humanitat a Sabadell
Publicat el 04 de novembre de 2023 a les 21:58
Actualitzat el 05 de novembre de 2023 a les 09:25
Jordi Serrano ha estat rector de la UPEC durant 16 anys. Fins al dia d'avui, en què ha decidit "finalitzar l'etapa". Així ho ha explicat en un comunicat dirigit a tots els membres del col·lectiu. En aquest ha fet un repàs de la seva història a la UPEC, de la qual en va ser un dels fundadors.
Concretament, el text parla dels principis ideològics d'esquerres que es van impulsar- propers a l'ideal del Partit Comunista Italià dels anys setanta -, els diferents moments històrics viscuts-com les diferències amb CIU, el 15M o el procés-, i també fa un balanç dels encerts i errors durant el seu mandat. A més a més, destaca l'aposta pel debat obert, la política i la cultura, així com el caràcter popular de la universitat.
Per acabar, Serrano remarca que la seva marxa "no és un adeu", sinó un pas al costat i que continuarà "ajudant sempre que se'm necessiti". D'aquesta manera mostra "tota la meva confiança i suport a João França", el seu successor, i confia en el fet que s'iniciï una "nova etapa de relleu generacional".
Notícies recomenades
-
Sabadell
La febre de la venda de castanyes es consolida a Sabadell
-
Sabadell
“He acollit gent que ocupava la caserna perquè sé el que és viure al carrer, i és molt dur”
-
Sabadell
Comencen les obres de millora del camí del riu Ripoll al seu pas per Sabadell
-
Sabadell
El CAP Can Rull organitza caminades populars per promoure el moviment físic i el benestar social
-
Sabadell
Detingut un jove multireincident per robar una dona d’edat avançada en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell
Tècnics superiors sanitaris de tot el país reclamen "més reconeixement": "Som importants quan interessa"