“Hi havia gent que participava per primer cop perquè entenen les dificultats d’algunes famílies”Com ella, a Sabadell 376 persones voluntàries van fer possible que l’aliment arribés a les persones que més ho necessiten: 256 persones que es van apuntar des de la pàgina web del Gran Recapte i 120 persones més que provenien d’entitats que hi col·laboren. A la nostra ciutat, una vintena d’entitats van col·laborar en la recollida d’aliments, que també formen part de les organitzacions que formen part del Rebost Solidari. I 41 botigues van col·laborar amb aquesta campanya per dur a terme la recollida d’aliments (Sorli, Caprabo, Bon preu Esclat, Condis, Charter Consum, Bonàrea), mentre que d’altres supermercats facilitaven l’aportació econòmica dels seus clients (Mercadona, Consum).
ARA A PORTADA
-
Familiars de pacients posen deures al Parc Taulí: "Hem d'estar aquí mesos, necessitem almenys un microones" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Entre les flexibilitzacions i les multes en la gestió de la pesta porcina africana Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell exhibeix el múscul social de les seves entitats en una jornada reivindicativa i participativa León Guerrero
-
La solidaritat a Sabadell: el Gran Recapte d’Aliments recull 29.000 quilos
El Banc d’Aliments recapta productes per a 1.400 famílies en situació de vulnerabilitat de la nostra ciutat
- La solidaritat a Sabadell: el Gran Recapte d’Aliments recull 29.000 quilos
Publicat el
01 de desembre de 2023 a
les 09:24
Actualitzat el
01 de desembre de 2023 a les
17:22
Més ampolles d’oli de les que s’esperaven, brics de llet i de suc, paquets de pasta, llegum, arròs, conserves i tota mena de productes no peribles. El Gran Recapte d’Aliments ha aconseguit recollir 29.000 kg de productes per a les famílies de la nostra ciutat que ho necessiten. “Tots els aliments recollits es queden a Sabadell”, explica Montse Garcia, coordinadora del Rebost Solidari de Sabadell. Les entitats participants distribuiran els aliments recollits entre 1.400 llars de la ciutat que venen derivades pels Serveis Socials.
La inflació no ha aturat el tarannà solidari de Sabadell. Si bé és cert que s’han recollit menys quilograms que l’any 2022 (-6,5%), els productes que s’han comprat són més cars. Per exemple, l’oli. “Hi havia molta gent que s’interessava i, fins i tot, participava per primer cop. Com tot ha pujat tant, entenien que era més difícil per a les persones que ho passaven malament”, explica l’Elisabet, una de les voluntàries que va participar en el recapte.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | L’Escola Sagrada Família celebra el primer Certamen Literari Blanca Urzaiz
-
Sabadell
Incendi en un supermercat de l’Eix Macià
-
Sabadell
L’Outlet solidari de Cipo es consolida com a cita clau a la ciutat: "Funciona i la gent respon"
-
Sabadell
FOTOS | 59 identificats i una detenció en un operatiu policial a Sabadell Nord
-
Sabadell
La xarxa d’autobús urbà, a debat a la Bosch i Cardellach
-
Sabadell
FOTOS | Un cotxe acaba destrossat després d’una persecució a Sabadell