La fitxa publicada per l'Europol, on figura que es tracta d'una persona perillosa[/caption]
ARA A PORTADA
L’Europol busca un home de Sabadell que hauria assassinat el seu fill fa 20 anys
L'home va ser acusat d'haver-lo mort d'un tret al cap en el bar musical que regentava, a la Zona Hermètica de Sabadell, l'any 2023
- Un sabadellenc, al darrere del nou model d’IA de Google
Publicat el 08 de desembre de 2023 a les 16:19
Actualitzat el 11 de desembre de 2023 a les 09:04
L'Europol (Agència de la Unió Europea per a la Cooperació Policial) ha publicat la fitxa de Ramón de la Cámara a qui el grup d'Homicidis de la Policia Nacional va detenir per haver matat presumptament el seu fill de 22 anys a Sabadell. L'home va ser acusat d'haver-lo mort d'un tret al cap en el bar musical que regentava, a la Zona Hermètica de Sabadell. Mentre estava pendent de ser jutjat per un tribunal popular, l'home va fugar-se i la policia li va perdre el rastre.
El presumpte autor dels fets va ser detingut l'any 2003 i va ingressar a presó en règim preventiu pel presumpte assassinat i per tinença d'armes, on es va estar dos anys. Transcorregut aquest temps, de la Cámara va quedar en llibertat provisional i amb l'obligació de presentar-se dues vegades al mes als jutjats de Sabadell. El presumpte assassí va complir-ho fins al juny de 2017, quan ni el seu advocat ni la policia van aconseguir localitzar-lo.
[caption id="attachment_282450" align="aligncenter" width="1424"]
La fitxa publicada per l'Europol, on figura que es tracta d'una persona perillosa[/caption]
La fitxa publicada per l'Europol, on figura que es tracta d'una persona perillosa[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"