ARA A PORTADA
-
-
"L'enviament d'alertes als mòbils és limitat i la gent ha d'entendre que, quan en rep, és perquè la situació és greu" Marc Béjar Permanyer
-
Els minoritaris del Banc Sabadell inicien una nova etapa post opa, ampliant els membres de la junta Manel Camps
-
-
Tècnics superiors sanitaris de tot el país reclamen "més reconeixement": "Som importants quan interessa" Jan Cañadell Puigmartí
L'Estat ultima un canvi de normativa per desbloquejar la ronda Nord
La firma del protocol el passat mes de juliol s'ha de traduir ara en un conveni definitiu
- Els palistes del Club Natació Sabadell brillen amb força al torneig de Bàscara
Publicat el 13 de desembre de 2023 a les 10:08
Actualitzat el 13 de desembre de 2023 a les 18:03
El ministeri de Transports ultima una modificació de la Llei de Carreteres que ha de desbloquejar el conveni sobre la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar del Vallès, el tram de poc més de sis quilòmetres de via que connectarà els tres municipis seguint la trajectòria de la B-40. Es tracta d'una infraestructura que el Govern català -ERC- va accedir a dur a terme en el marc de la negociació per als pressupostos catalans del 2023 amb el PSC i el compliment del qual els socialistes havien fixat com a condició indispensable per començar a negociar els comptes del 2024. Així, la modificació legislativa permetria fer un pas més en el llarg camí per fer realitat la infraestructura.
El moviment hauria de "permetre que es pugui aplicar la fórmula d'encomana de gestió perquè la Generalitat s'encarregue de construir la ronda Nord", confirmen fonts de Transports, que afegeixen: "després d'aquest ajust, que es realitzarà mitjançant Reial decret llei, es podrà tramitar el conveni". De moment, des del Govern central eviten fixar-se terminis, si bé altres fonts auguren que aquesta modificació legislativa es produirà les pròximes setmanes.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Detenen dos falsos revisors del gas que van robar una dona gran a Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Denunciat per apuntar amb un làser l'helicòpter durant la recerca de la dona desapareguda a Sabadell
-
Sabadell
Ca n’Oriac, un referent de comerç de barri: "Aquí tenim de tot, no ens cal 'baixar' a Sabadell"
-
Sabadell
El Taulí llançarà una aplicació que busca reduir les infeccions de transmissió sexual: "Hi ha molt estigma"
-
Sabadell
Revisions de salut gratuïtes a Sabadell gràcies a una campanya farmacèutica
-
Sabadell
VÍDEO | Com identificar un cas d'ictus? “Cada segon que passa són neurones que moren"