⚠ El Servei Meteorològic de Catalunya ha actualitzat l'avís de situació meteorològica de perill (#avisosSMP) per intensitat de pluja ⚠
➡ Dl. 13:00 h - Dt. 1:00 h. ➡ Possibilitat de precipitació > 20 mm / 30 minuts ➡ Grau de perill màx.: ???? 1/6 ⏲ Hora local (h) = T.U.+1 pic.twitter.com/HXxhXadYV2 — Meteocat (@meteocat) February 26, 2024
ARA A PORTADA
Avís per intensitat de pluja aquest dilluns a Sabadell
Els ruixats s'esperen durant la tarda i a la nit

- Una jove amb discapacitat i campiona de ciclisme imparteix classes d''spinning': "Hem d'impulsar el talent"
Publicat el 26 de febrer de 2024 a les 15:30
Actualitzat el 26 de febrer de 2024 a les 15:31
El Servei Meteorològic de Catalunya ha actualitzat l'avís per intensitat de pluja, en un episodi que podria arribar a Sabadell a última hora d'aquest dilluns. El Meteocat preveu precipitacions superiors als 200 mm en trenta minuts a tot el territori al nord-est de Catalunya.
De cara al dimarts, la inestabilitat continuarà present a la ciutat, tot i que no s'esperen precipitacions abundants. De fet, des del passat 15 de setembre del 2023 Sabadell no registra quanitats de pluja superiors als 20 litres per metre quadrat en un sol dia.
Notícies recomenades
-
Sabadell Impactant incendi d’un vehicle a la C-58, a l'entrada de Sabadell
-
Sabadell Convenció Estatal de l’Amiant a Sabadell: "L’erradicació és complexa però ineludible"
-
Sabadell Els Comuns volen liderar un “canvi d’esquerres” a Sabadell de cara al 2027
-
Sabadell ITA obre les seves portes al públic per primera vegada amb una obra de teatre
-
Sabadell Junts mantindrà el pressupost el 2026
-
Sabadell L’Escola Sant Julià celebra una jornada solidària contra la leucèmia infantil