ARA A PORTADA
-
Un sabadellenc denuncia que no li retornen 890 euros després de cancel·lar un viatge per una intervenció ocular Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Atrapades a l'Índia per la guerra a l'Iran: "He vist bitllets de 10.000 euros per tornar a Sabadell" Marta Ordóñez
-
-
La pastisseria Sant Marc tanca definitivament i Sabadell perd un llegat xocolater de 50 anys d'història Marta Ordóñez
Comparteix el Sant Jordi amb el Diari: envia'ns imatges de la diada
Com viuràs aquest 23 d'abril?
- La barberenca Proton Future arriba a l'Aràbia
Publicat el
22 d’abril de 2024 a
les 12:43
La diada de Sant Jordi és, eminentment, un dia de celebració. Una jornada festiva en què els sabadellencs comparteixen experiències, en forma de llibres i roses. Per això, volem saber com gaudiu d'aquest 23 d'abril tan especial.
Compartiu amb el Diari de Sabadell les fotografies de la diada. Ensenyeu-nos el llibre que us han regalat, la rosa que heu rebut o qualsevol altre moment de la celebració. Expliqueu-nos qui sou i per què ha estat especial l'instant immortalitzat.
Podeu compartir-ho a través dels canals habituals, amb un whatsapp al 682 146 542 o amb un correu electrònic a sabadell@diaridesabadell.com. Després, farem una recopilació de les vivències on els lectors del Diari sereu els protagonistes.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Marta Madrenas, diputada de Junts al Congrés, arriba a Sabadell per parlar de la multireincidència
-
Sabadell
La rehabilitació de Cal Balsach se centra en el parquet del poliesportiu
-
Sabadell
Comença la instal·lació de la tanca a les vies del tren de Can Llong
-
Sabadell
Montserrat Capdevila, acusada per un mosso de ser "l'inici del tràfic d'influències" en el cas Mercuri
-
Sabadell
Un esvoranc en plena calçada alerta els conductors i activa treballs de reparació a Sabadell
-
Sabadell
Minut de silenci a Sabadell en record de les víctimes del terrorisme, 22 anys després de l'11M