ARA A PORTADA
-
Sabadell El preu del lloguer continua pujant tot i el topall: 546 euros anuals més que el 2025 Aleix Pujadas Carreras
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
El PSC demana crear 10.000 places més tant a FP com a escoles bressol a Catalunya
Sabadell
El tinent d'alcaldessa Pol Gibert lamenta que la conselleria d'Educació no vol dialogar amb l'Ajuntament
- El PSC demana crear 10.000 places més tant a FP com a escoles bressol a Catalunya
Publicat el
30 d’abril de 2024 a
les 18:47
Actualitzat el
30 d’abril de 2024 a les
18:48
El PSC vol crear 10.000 places públiques tant a les escoles bressol com a centres de Formació Professional (FP) a Catalunya. És la proposta electoral doble en matèria d'educació que ha presentat el diputat al Parlament i tinent d'alcaldessa Pol Gibert, en roda de premsa a l'Ajuntament de Sabadell. El socialista s'ha basat en els resultats dels informes PISA per parlar de "dècada perduda" en polítiques educatives. Alhora, ha instat a augmentar-ne el pressupost, segons ha afirmat "el segon més baix per darrere de Navarra".
L'increment de places a les escoles bressol s'hauria d'aplicar en diàleg amb els ajuntaments. És una mesura, ha assenyalat, clau per a "l'equitat i la conciliació". Pel que fa a l'augment de places d'FP, ha ressaltat que cal que vagi acompanyat d'una reformulació perquè l'oferta educativa s'ajusti a la demanda empresarial.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Alumnes de l’Institut Ribot i Serra alcen la veu pels retards del transport públic
-
Sabadell
FOTOS | Un incendi crema a la quarta planta d'un edifici del Passeig
-
Sabadell
Albiol (PP), des de Sabadell: "El que ocupa un habitatge que no és seu, al carrer en 48 hores"
-
Sabadell
Veïns de plaça de Ròmul comencen a veure la llum després de setmanes a les fosques
-
Sabadell
Més de 300 milions d'euros en els pressupostos de Sabadell del 2027
-
Sabadell Detinguts dos estafadors que llogaven pisos turístics a Sabadell fent-se passar pels propietaris