ARA A PORTADA
Joan García (Ciutadans): "Som necessaris al Parlament per a frenar Sánchez i Puigdemont"
Sabadell
Sota el lema 'Detenlos', Ciutadans s'alça com a única força viable per a "frenar la relació entre Puigdemont i Pedro Sánchez"
- Joan García (Ciutadans): "Som necessaris al Parlament per a frenar Sánchez i Puigdemont"
Publicat el
09 de maig de 2024 a
les 20:23
Actualitzat el
09 de maig de 2024 a les
20:25
Sota el lema Detenlos, Ciutadans s'alça "com a única força viable" per a "frenar la relació anti natura entre Puigdemont i Pedro Sánchez". Així ho ha expessat Joan García, candidat a les llistes de la formació de Carlos Carrizosa al barri de Ca n'Oriac, on ha demanat el vot per a Ciutadans com a "única assegurança per a frenar-los".
"Fa set anys vam patir amb el que va passar a Catalunya i aquell govern dirigit per Puigdemont", considera. I s'ha mostrat preocupat per l'abstenció: "Esperem que la participació sigui elevada per a que Ciutadans pugui donar resposta al que està passant", exposa. L'any 2021, la participació a les eleccions catalanes va ser del 52,7% a Sabadell.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns