View this post on Instagram
ARA A PORTADA
Busquen el propietari d'una enigmàtica postal de 1935 perduda a Castellar
L'Instagram s'ha omplert de missatges demanant col·laboració ciutadana per descobrir el seu origen
- Busquen el propietari d'una enigmàtica postal de 1935 perduda a Castellar
Publicat el
02 d’agost de 2024 a
les 16:35
L'Instagram de la comunitat castellarenca s'ha omplert en les últimes hores d'un missatge, difós fins i tot per l'alcalde de la vila, Ignasi Giménez, demanant col·laboració ciutadana per trobar el propietari d'una postal datada de l'any 1935.
L'objecte en qüestió va ser trobat aquesta setmana per una veïna de Castellar. L'escrit, que manté algunes paraules ben visibles com si es tractés d'una carta o una dedicatòria, va aparèixer en un arbust, una mica abans d'arribar a la carretera de Sant Llorenç, segons ha explicat la seva descobridora. A més, també es pot veure una foto amb dos joves, un noi i una noia.
El mateix Giménez ha compartit una publicació per rebre respostes sobre possibles pistes al voltant d'aquest enigmàtic document.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu