ARA A PORTADA
Reobre la Vapor Badia, única biblioteca que funcionarà com a refugi climàtic
L'equipament funcionarà aquest agost amb l'horari restringit
- Entrevista a Lucas Viale, l'arquitecte del Sabadell 24/25: "Per ser un bon equip, primer cal ser una família"
Publicat el
05 d’agost de 2024 a
les 17:36
La biblioteca Vapor Badia, al Centre, ja torna a estar operativa des d'aquest dilluns a la tarda. L'equipament s'ha sotmès en les últimes setmanes a obres per renovar i millorar el sistema de detecció i alarma contra incendis, atès que el sistema ja havia assolit la seva vida útil. Per aquest motiu, s'ha procedit a substituir l’actual central de detecció, així com els detectors de fum, els polsadors d’alarma existents i les sirenes del conjunt de l’edifici.
Després dels treballs, la Vapor Badia serà l'única biblioteca de Sabadell que donarà servei aquest agost. Un fet que ha despertat les crítiques de molts sabadellencs, que consideren insuficient l'oferta. No només per accedir a llibres i sales d'estudi, sinó també perquè les biblioteques són refugis climàtics que han de servir per apaivagar la calor per a molts sabadellencs que veuen com, en molts casos, els queda molt lluny de casa.
A més, la instal·lació no estarà oberta totes les hores habituals la resta de l'any. Durant aquest mes, prestarà servei dilluns, dimarts i dimecres de 15:30 a 20:30 h, dijous i divendres de 9:30 a 14:30 h i dissabte i diumenge tancarà. De fet, l'horari ha agafat per sorpresa algun usuari que volia tornar un llibre i que s'ha trobat les portes tancades al matí.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"