ARA A PORTADA
Els empresaris reclamen més seguretat a Can Roqueta: "Entren a robar"
Empresaris del polígon industrial adverteixen de robatoris i incidents a la zona i demanen als Mossos més vigilància a l’estiu
- Els empresaris reclamen més seguretat a Can Roqueta: "Entren a robar"
Publicat el
09 d’agost de 2024 a
les 23:59
Actualitzat el
09 d’agost de 2024 a les
18:35
L’associació de propietaris i empresaris de Can Roqueta reclamen més seguretat i vigilància policial a la zona després de patir robatoris i incidents a la zona com ara la crema d’un camió, tal com anuncien. Els empresaris s’han posat en contacte amb els Mossos d’Esquadra i demanen als cossos policials –també a la Policia Municipal de Sabadell– més vigilància a la zona, especialment durant aquest mes d’agost: “Baixa l’activitat productiva per vacances i, per tant, les empreses estan més exposades”, expressen en un comunicat.
Els empresaris afectats sostenen que “en una empresa han entrat dues vegades consecutives”. En el mateix sentit, també demanen a les empreses que extremin precaucions i revisin i posin al dia els seus elements de seguretat, especialment les alarmes.
No és l’únic cop que els empresaris alerten les autoritats del vandalisme a la zona: el Consell Intersectorial d’Empresaris de Sabadell i Comarca (CIESC) denunciava fa quatre anys la seva preocupació “per la inseguretat que es vivia al polígon industrial Can Roqueta”, quan els caps de setmana ja es vivien accions vandàliques contra els establiments i “robatoris continuats”.
El polígon industrial de Can Roqueta només disposa de dos accessos: a través del barri de Torre- romeu i per la carretera de Santa Perpètua, a banda que disposa d’un sistema de càmeres de vigilància que controla la Policia Municipal de Sabadell. Tot i aquests elements, “es continuen produint molts actes delictius contra la propietat, i no actuen com a elements dissuasius”. També des d’AEPCRO és demana a les empreses que extremin precaucions i revisin i posin al dia els seus elements de seguretat, especialment les alarmes.
L’incident més recent va serr quan, el març d’aquest any, una persona menor d’edat amb una arma de foc estava disparant a l’aire, generant l’alarma entre els presents. Va tenir lloc al carrer de Can Llobateres, a tocar del polígon industrial. Feia temps que Can Roqueta no apareixia als titulars. Durant molts anys, però, va ser escenari de carreres de cotxes il·legals, amb participació de centenars de vehicles una sola nit.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Consulta el recorregut de la Rua de Carnestoltes 2026 del barri de Ca n'Oriac
-
Sabadell
Saps on és... el carrer de Sabadell que fa la volta al món?
-
Sabadell
VÍDEO | Apareixen diversos porcs senglars en mig d'un parc infantil de Sabadell
-
Sabadell
El manual de Marta Pontnou contra la pressió estètica: “Cal tenir molta cura del llenguatge”
-
Sabadell
Una incidència al centre de control d'Adif obliga a suspendre la circulació de Rodalies dues vegades
-
Sabadell
Sabadell, al capdavant de la construcció d'habitatges amb protecció oficial