La campanya de vacunació a Sabadell Gent Gran / Cedida[/caption]
ARA A PORTADA
Nova campanya de vacunació contra la Grip, la Covid i el VRS a Sabadell: què he de saber?
A quina població s'aconsella posar-se cada vacuna? Quan me la puc posar? Què és el VRS o la tos ferina? T'expliquem tot el que has de saber
- Prevenir el malbaratament alimentari: l'emergència del present i del futur
Publicat el
03 d’octubre de 2024 a
les 15:59
Actualitzat el
04 d’octubre de 2024 a les
09:58
Aquest dijous ha començat la campanya de vacunació de tardor a Sabadell, que inclou la grip, la COVID-19 i el VRS, entre altres. Les persones residents a Sabadell Gent Gran –el centre de serveis del Parc Taulí orientat a cobrir les necessitats de la gent gran– han estat les primeres a rebre les dosis. En aquesta primera fase, –i fent referència a la Covid i la Grip– s’estan vacunant les persones que viuen a les residències, les de més de 80 anys i les dones embarassades. També s’està prioritzant la vacunació d’aquelles persones que reben atenció domiciliària.
Els vaccins que s'està utilitzant contra la grip són tetravalents i per la COVID-19 les vacunes són monovalents adaptades per fer front a la variant JN1.
[caption id="attachment_317079" align="aligncenter" width="1200"]
La campanya de vacunació a Sabadell Gent Gran / Cedida[/caption]
La campanya de vacunació a Sabadell Gent Gran / Cedida[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Una plaça amb "massa ciment": veïns del sud reclamen més verd a la Picasso
-
Sabadell
Es queden atrapats al lavabo i els han de rescatar els Bombers
-
Sabadell Detenen un home a Sabadell per intentar segrestar un nen de set anys
-
Sabadell
Reparen les escales mecàniques de l'estació de Rodalies del Nord després de gairebé un any fora de servei
-
Sabadell
Dissabte passat per aigua a Sabadell: consulta la previsió del cap de setmana
-
Sabadell
Marta Madrenas defensa a Sabadell l’enduriment contra la multireincidència amb la nova llei de Junts