ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
Comença el Gran Recapte d'Aliments i també anirà destinat als afectats per la Dana
Sabadell
L'edició d'enguany té un sistema de donació mixt, amb aliments físics i aportacions econòmiques
- Comença el Gran Recapte d'Aliments i també anirà destinat als afectats per la Dana
Publicat el
22 de novembre de 2024 a
les 12:05
El Gran Recapte ha arrencat divendres amb diferents punts de recollida d'aliments que romandran operatius durant el cap de setmana arreu de Sabadell. L'edició d'enguany té un sistema de donació mixt, amb aliments físics i aportacions econòmiques als mateixos comerços per a la compra d'aliments. Una de les particularitats és que part dels aliments es posaran a disposició de les zones afectades per la Dana a l'Estat, principalment el País Valencià.
A banda de les donacions físiques d'aliments i les econòmiques als comerços, també es poden fer contribucions econòmiques directament al Banc dels Aliments de Catalunya fins al 5 de desembre. Per a l'edició d'enguany, l'entitat estima que s'han mobilitzat uns 16.000 voluntaris a tota Catalunya.
Els productes que encoratja a donar el Banc dels Aliments són principalment llet, oli, arròs, pasta, llegums i conserves de peix, carn i productes infantils, així com productes infantils per a lactants.
Als comerços també es poden fer donacions monetàries per comprar posteriorment aliments i distribuir-los i, d'altra banda, fins al 5 de desembre es poden fer donacions econòmiques directament als Bancs dels Aliments de Catalunya a través de la pàgina web del Gran Recapte o a través de Bizum.
Una de les particularitats de l'edició d'enguany és que fins al 50% de les donacions econòmiques i els aliments recollits es posaran a disposició de les zones afectades per la dana. En el cas dels aliments, es farà un cop arribin al Banc dels Aliments i es faran arribar a les zones afectades segons les necessitats i del llistat de productes que hagin sol·licitat. Els aliments recollits en el Gran Recapte es destinen a 230.000 persones que necessiten ajuda alimentària a Catalunya.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?