ARA A PORTADA
La grossa de Cap d'Any esquiva Sabadell
El primer premi ha estat el 44748 i s'ha venut a Reus
- L'Associació de Terrassa guanya a la de Sabadell en la trobada nadalenca
Publicat el
31 de desembre de 2024 a
les 14:20
Actualitzat el
31 de desembre de 2024 a les
14:29
La grossa de Cap d'Any del 2024 ha estat el 44748. El premi s'ha repartit a Reus (Baix Camp) i està dotat amb 200.000 euros per cada bitllet. Cap dels principals premis ha tocat a Sabadell.
L'extracció de la Grossa ha estat l'última del sorteig. Els números anterior i posterior al primer premi rebran 2.000 euros, la coincidència amb les quatre últimes xifres guanyaran mil euros, si coincideixen les tres darreres 250 euros i si són les dues últimes 35 euros. A més, els bitllets que acabin en 8 com el primer premi, recuperaran els 10 euros jugats.
El número premiat amb el segon premi és el 81612, repartit entre les Borges Blanques i la Seu d'Urgell. El tercer premi és per al 96522, distribuït a l'Hospitalet de Llobregat. També s'han repartit dos quarts premis, el 22724 i el 83387, venuts a Banyoles, Sarrià de Ter i Badalona.
I, finalment, hi ha hagut tres cinquens premis: 89479, 42111 i 97342. El premi de la Dooble (37244), per a entitats sense ànim de lucre, ha anat a parar al club de futbol de Sant Miquel de Fluvià.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu