ARA A PORTADA
-
-
Lluís Matas: “Si volem canviar Junts, ho hem de fer des de dins. El partit s'ha atrinxerat massa en els extrems" Marta Ordóñez
-
Sabadell és la ciutat catalana amb més espectadors d'Els Pastorets: “Són tan importants com el tió!” Guillem Plans Roca
-
FOTOS | Els Mossos i la Guàrdia Civil escorcollen l'IRTA-CReSa pel brot de pesta porcina africana Marc Béjar Permanyer
-
Una cirurgia pionera a Sabadell acaba amb èxit: entren al cervell per l'ull i eviten aixecar el crani Sergi Gonzàlez Reginaldo
Obres d’asfaltatge a diversos carrers de Sabadell: consulta les afectacions al trànsit
Els treballs començaran la setmana vinent al Centre
- Obres d’asfaltatge a diversos carrers de Sabadell: consulta les afectacions al trànsit
Publicat el 31 de gener de 2025 a les 11:34
Actualitzat el 31 de gener de 2025 a les 11:53
Obres a Sabadell. L'Ajuntament iniciarà els propers dies les tasques d’asfaltatge a diferents carrers i vies de la ciutat que provocaran afectacions al trànsit. Aquesta intervenció, que començarà el dia 3 al carrer de la Salut, s’estendrà durant el mes de febrer a sis carrers més de la zona del Centre per reforçar la qualitat i seguretat de la xarxa viària. Els propers mesos els treballs de reparació es traslladaran també a altres punts de la ciutat com els carrers d’Armand Obiols (Can Deu), de Luther King (Castellarnau), de Feijoo (La Creu de Barberà), la carretera de Molins (Gràcia) i Via Aurèlia (La Concòrdia), entre altres.
El consistori apunta que durant el 2024 es van renovar més d’una vintena de carrers als diferents districtes, a banda de les actuacions de manteniment i reparació que es porten a terme habitualment arreu de la ciutat en el marc del projecte Els diners als carrers. Entre les intervencions de 2024 i 2025, fonts municipals destaque que es repararan més de 120.000 metres quadrats d'asfalt i voreres i s’invertiran un total de 7,5 milions d’euros. L'objectiu és que els treballs permetin facilitar la mobilitat dels vianants i l'accessibilitat. "És una aposta decidida per millorar l'espai públic", sosté la regidora de Desenvolupament Urbà, Mar Molina.
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Rodalies s’hauria de planificar de nou"
-
Sabadell
“L’embornal no absorbeix l’aigua”
-
Sabadell
Vuit de cada deu joves del Vapor Llonch troben feina o continuen estudiant
-
Sabadell
El preu del transport públic no augmentarà aquest 2026: "Ha de ser un servei accessible, assequible i universal"
-
Sabadell
“El cervell és resilient, però els mals hàbits passen factura"
-
Sabadell
Galets i torrons, i molta ciència aquest Nadal 2025 a Sabadell