ARA A PORTADA
La il·luminació de carrers a Sabadell, una preocupació que creix
Sabadell
Veïns assenyalen que la intensitat de les LED són “insuficients” a alguns punts. L’Ajuntament sosté que “farà ajustos”
- Obituaris de Sabadell del 6 de febrer de 2025
Publicat el
05 de febrer de 2025 a
les 19:02
El manteniment i la il·luminació dels carrers són preocupacions in crescendo a Sabadell. Segons les dades actualitzades que es desprenen de la nova versió del Dibaròmetre del 2024 –una enquesta que la Diputació de Barcelona elabora a grans ciutats com Sabadell–, la llum i l’estat de carrers és un dels elements que preocupa els sabadellencs, amb registres superiors als de l’edició anterior.
Si bé no es tracta de la principal preocupació –ho és la neteja i la seguretat ciutadana, tot i que decreix respecte al 2022–, el manteniment dels carrers, l’estat d’algunes zones i la correcta il·luminació dels carrers són elements que els sabadellencs ara es miren més que no pas fa dos anys.
Sabadell començava a renovar l’enllumenat per posar LED a 720 carrers de la ciutat el 2021, substituint 17.502 punts de llum, una proposta que buscava reduir la contaminació lumínica, estalvi i eficiencia energètica. “Els darrers anys, l’Ajuntament ha fet un gran esforç per millorar la il·luminació”, sostenen fonts municipals. Ara un 90% de les lluminàries de Sabadell són LED.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?