El carrer de la Salut, al Centre, ha estat asfaltat de nou recentment en el marc de la reparació de ferms que duu a terme l'Ajuntament de Sabadell. Ara bé, entre aquest carrer i el de la Lluna ha desaparegut un pas de vianants.
[caption id="attachment_333094" align="aligncenter" width="1000"] El carrer de la Salut, asfaltat de nou, sense el pas de vianants a l'esquerra / D.S.[/caption]
Algú podria pensar que no haver-lo pintat respon a algun motiu, potser tècnic, perquè la vorera nord no té gual i això dificulta que hi accedeixin persones amb mobilitat reduïda com passa en altres punts de la ciutat. Però fonts del consistori detallen que "es pintarà properament", per la qual cosa els veïns i vianants recuperaran aquest pas entre els carrers de la Salut i la Lluna. Mentre no arribi, els més propers són a les cantonades amb els carrers del Vapor i del Doctor Puig.
[caption id="attachment_333093" align="aligncenter" width="1000"] A l'esquerra, el pas que s'ha suprimit temporalment / GOOGLE MAPS[/caption]