ARA A PORTADA
Reunió entre Sabadell i la Generalitat per la residència pública: "Les obres, a l'estiu"
La previsió és que les obres puguin començar aquest estiu i estiguin acabades a finals del 2026

- Reunió entre Sabadell i la Generalitat per la residència pública: "Les obres, a l'estiu"
Publicat el 14 de febrer de 2025 a les 09:04
Actualitzat el 14 de febrer de 2025 a les 09:08
Representants de l’ajuntament, dels grups municipals i d’entitats veïnals es van reunir ahir amb representants de la Generalitat per abordar calendaris de la construcció de la residència pública.
La previsió és que les obres puguin començar aquest estiu i estiguin acabades a finals del 2026, com avançava el Diari i ha confirmat a la reunió Raul Moreno, secretari general de Drets Socials i Inclusió. Ha detallat l’estat del projecte i els propers passos per materialitzar el projecte. La reunió es produeix després que l’Ajuntament hagi concedit la llicència d’obres per a la seva construcció i dels avenços en la tramitació del projecte per part de la Generalitat.
L’equipament, que donarà resposta a una demanda veïnal i de la ciutat de fa més de 20 anys, s’aixecarà a un solar ubicat entre els carrers de Magí Colet, Pardo Bazán i Diego de Almagro. El pressupost de l’obra és superior als 11 milions d’euros i és finançat per fons Next Generation.
La residència pública i centre de dia del sud de Sabadell comptarà amb 80 places residencials i 20 places de centre de dia ampliables a 30. Les 80 places de residència estaran repartides en quatre unitats de convivència de 20 persones cadascuna, responent així a un model centrat en la persona.
https://www.diaridesabadell.com/2025/01/27/residencia-publica-sabadell-5/
Notícies recomenades
-
Sabadell Una finestra surt volant des d’un onzè pis a la carretera de Prats de Lluçanès
-
Sabadell FOTOS | "A l'Antàrtida es tenen molt bones converses al voltant d'unes infusions"
-
Sabadell "Necessitem una residència per a la gent gran amb trastorns mentals a Sabadell"
-
Sabadell FOTOS | Salut Mental Sabadell celebra el seu trentè aniversari
-
Sabadell Estudien ampliar la rehabilitació d'edificis amb el nou pla de barris
-
Sabadell Desallotgen un edifici de Ca n'Oriac pel mal estat dels baixos