ARA A PORTADA
Renoven quatre zones de joc infantil a diversos barris
Des de 2019, l’Ajuntament ha invertit més de 2,3 milions en la millora d’aquestes àrees arreu de la ciutat
- Josep Rull visita Atendis: "És inspirador com es treballa per les persones amb discapacitat intel·lectual"
Publicat el 21 de febrer de 2025 a les 16:14
Actualitzat el 21 de febrer de 2025 a les 16:15
Sabadell continua avançant en la renovació i millora dels espais de joc infantil a totes els barris. Aquests dies s’han completat les actuacions a la plaça de Lluís Mas, al barri de Nostra Llar; al carrer de Lucreci i a la plaça Benjamin Garcia, a Can Rull, i al Parc Taulí. Els treballs formen part del projecte Els diners als carrers, impulsat per l’Ajuntament per millorar la qualitat de l’espai públic arreu de la ciutat i, en el cas concret de les àrees de joc, garantir que tots els infants disposin d’espais per jugar en les millors condicions a prop de casa.
Les intervencions en aquests quatre espais han inclòs la renovació dels paviments, la restauració o substitució dels jocs desgastats, la instal·lació de noves tanques perimetrals i la plantació d'arbrat per garantir zones d'ombra, entre d'altres millores. Paral·lelament, s’està treballant a la plaça de les Illes Medes, on les tasques per crear una nova àrea de jocs infantils accessibles i inclusius ja estan pràcticament enllestides.
Finalment, l'Ajuntament ha afirmat que s'estan duent a terme altres millores des de fa uns mesos en llocs com la plaça de Cambó (Can Feu), la plaça de Ròmul (Can Rull), la plaça de Rogelio Soto (Espronceda) o la plaça de la Creu de Barberà, entre altres.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Quan puc reservar la meva visita amb l'Ambaixador Reial de Sabadell?
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores