Dissabte esperem una tongada de precipitació que en alguns casos serà abundant. Nevarà al Pirineu amb una cota que baixarà fins als 1600 metres, fins i tot 1400 al vessant nord del sector. Diumenge i dilluns el temps serà més estable. pic.twitter.com/mpLrUYKCKF — Meteocat (@meteocat) February 20, 2025Per aquells que agafin el cotxe i marxin fora de la comarca, s'esperen nevades al Pirineu amb una cota que baixarà fins als 1.600 metres, fins i tot 1.400 al vessant nord del sector. Diumenge i dilluns el temps serà més estable i el sol tornarà a guanyar protagonisme.
ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
Pluja a Sabadell: cap de setmana marcat per la inestabilitat
Sabadell
Els ruixats s'esperen especialment durant el dissabte
- Pluja a Sabadell: cap de setmana marcat per la inestabilitat
Publicat el
21 de febrer de 2025 a
les 09:45
Actualitzat el
21 de febrer de 2025 a les
13:04
Sabadell s'ha llevat aquest divendres amb els carrers remullats i el cel tapat. Els núvols han començat a descarregar a primera hora, en un episodi de pluja que s'allargarà durant el cap de setmana a la ciutat i al conjunt de Catalunya. Diumenge podria arribar una treva.
Segons la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), dissabte s'espera una tongada de precipitació que en alguns casos serà abundant. De moment, però, no s'ha emès cap avís per intensitat de pluja, que es preveu constant durant la jornada.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?