L’any 1989, l’aleshores alcalde de Sabadell, Antoni Farrés, i Mulay Baibat, representant de la República Àrab Sahrauí Democràtica, i en nom de la ciutat de l’Argub (Sàhara Occidental), van signar un acord d’agermanament entre ambdues ciutats amb la finalitat de treballar conjuntament en l’avenç del camí de la pau, la llibertat i el progrés. Sabadell va ser segona ciutat de l’estat espanyol que va signar un acord amb el territori sahrauí.#AVUI ➡️ La bandera de la República Àrab Sahrauí Democràtica oneja del pal de l'Ajuntament 👉La Junta de Portaveus va acordar penjar la bandera al pal de la pl. Dr. Robert del 24 al 27 de febrer com a gest de suport al poble sahrauí#Sabadell pic.twitter.com/yZ5MzCdOIX
— Ajuntament Sabadell (@Aj_Sabadell) February 24, 2025
ARA A PORTADA
-
El terrassenc Marc Armengol, nou conseller delegat del Banc Sabadell en substitució de César González-Bueno Redacció
-
-
La baixada de la natalitat arriba a les aules: l'eliminació de línies sobrevola els pupitres Marc Béjar Permanyer
-
Prohibir les xarxes socials als menors de 16 anys: una proposta en la "direcció adequada", però "difícil d'executar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Inversió milionària de l'Ajuntament de Sabadell per millorar la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
Què simbolitza la nova bandera que oneja del pal de l'Ajuntament de Sabadell?
Hi serà fins al pròxim dijous
- Mor el 'grafòpata' Lluís Giralt Llordés
Publicat el
24 de febrer de 2025 a
les 10:19
Diversos sabadellencs s'han fixat aquest dilluns en un nou element que ha aparegut a la plaça del Doctor Robert. Com és habitual, el consistori aprofita determinades dates per reivindicar drets i posar sobre la taula algunes lluites de diferents col·lectius amb vincles a la ciutat.
Per això, des d'aquest dilluns i fins al dijous, 27 de febrer, la bandera de la República Àrab Sahrauí Democràtica onejarà del pal de l'Ajuntament. La Junta de Portaveus va acordar aquesta acció com a gest de suport al poble sahrauí.
Notícies recomenades
-
Sabadell
“Han de garantir la inclusió de persones amb discapacitat”
-
Sabadell
La rehabilitació del Vapor Cortès d'Harquitectes arriba a la fase final dels Premis Mies van der Rohe 2026
-
Sabadell
El Carnaval torna a Sabadell amb canvis a la Rua i un nou final d’espectacle
-
Sabadell
FOTOS | Evacuació sota la pluja d'un home de l'interior del seu domicili
-
Sabadell
Tecnologia, espais i persones: la visió de Somfy per a la llar actual
-
Sabadell
“Això és terra de ningú i està abandonat”: Queixes per l'estat d'un aparcament de Can Feu