ARA A PORTADA
Com serà la gestió de la futura residència del sud?
L’Ajuntament de Sabadell aposta per compartir el model de gestió públic amb agents com ara la Corporació Sanitària Parc Taulí
- Com serà la gestió de la futura residència del sud?
Publicat el
13 de març de 2025 a
les 08:00
Actualitzat el
13 de març de 2025 a les
09:12
Que la gestió de la futura residència del sud de Sabadell sigui pública és una de les reivindicacions de l’Ajuntament de Sabadell que ha traslladat a la Generalitat i que és compartida amb la Plataforma per la Residència, que des del moment de la seva creació, reclamen que sigui un ens públic qui gestioni l’equipament.
La residència, que es començarà a construir el 2025 al carrer de Diego de Almagro, serà la primera cent per cent pública a la ciutat, però encara no s’ha definit qui s’encarregarà de la seva gestió. Des de l’Ajuntament, però, estan considerant agents com ara la Corporació Sanitària Parc Taulí, amb qui ja hi estan treballant.
“Creiem que cal treballar per una major integració social i sanitària, per proporcionar la millor atenció. I comptem amb un marc incomparable a Sabadell, amb l’experiència municipal i l’existència del Parc Taulí”, destaca Eloi Cortés, tinent d’alcaldessa i portaveu del govern. En aquest sentit, assenyala que s’aposta des de Sabadell per una gestió pública de la residència publica tenint en compte agents com el Parc Taulí “en el marc d’aquesta major integració social i sanitària”.
El consorci sanitari és una institució pública que ofereix serveis d’assistència sense ànim de lucre amb gestió empresarial, i està format per diversos centres, com ara l’Hospital Taulí, UDIAT, Albada, Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, Serveis d’Atenció Primària, Centre de Salut Mental del Taulí i Atenció a la Dependència.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Proposen rutes alternatives d'autobús al Torrent del Capellà durant les obres de ronda Collsalarca
-
Sabadell
Afectacions a quatre línies d'autobús aquest dimecres per un tall a un carrer del Centre
-
Sabadell
Detenen un home a Sabadell, implicat en una organització relacionada amb el tràfic de droga i armes
-
Sabadell
VÍDEO | Virulent incendi d'un contenidor de paper a Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Nova crema de vehicles: dos turismes calcinats al barri de Covadonga
-
Sabadell
Suport municipal al comerç local: “No és una opció, és una necessitat”