ARA A PORTADA
El Centre Aragonès desapareix després de 40 anys i Sabadell es queda sense el Pilar
Els aragonesos eren els encarregats de portar el Pilar el 12 d’octubre a la nostra ciutat

- El Centre Aragonès desapareix després de 40 anys i Sabadell es queda sense el Pilar
Publicat el 14 de març de 2025 a les 10:38
Actualitzat el 14 de març de 2025 a les 10:57
La verge del Pilar no tornarà a passejar pels carrers de Sabadell. El Centre Aragonès desapareix a Sabadell després de 40 anys i amb 75 socis actius. "La situació era insostenible econòmicament, érem pocs socis i en una assemblea vam prendre la decisió. No hem pogut fer res", lamenta Laura Ortega, secretària de l’entitat. Aquest mes, doncs, abandonaran la seva seu al carrer Valentí Almirall.
Entre les diferents activitats que organitzaven a Sabadell, els aragonesos eren els encarregats de portar el Pilar el 12 d’octubre a la nostra ciutat, amb la tradicional missa baturra –una celebració acompanyada per diversos estils i càntics religiosos aragonesos– a l’Església de Sant Fèlix i la passejada de la verge, amb ofrena floral a l’interior del temple, seguit del festival i el dinar de germanor.
https://www.diaridesabadell.com/2024/10/11/centre-aragones-sabadell-12o/
Notícies recomenades
-
Sabadell Policies municipals de Sabadell intenten boicotejar el discurs de Festa Major de Farrés: "No em deixen parlar"
-
Sabadell Ambient festiu i gran arrencada a la fira d'atraccions de l'Eix Macià
-
Sabadell La jutgessa del cas Jubany cita Santi Laiglesia el 26 de setembre
-
Sabadell Gràcia encara la recta final d’una desena d’obres
-
Sabadell Cacen un conductor a la plaça del Doctor Robert circulant sense carnet
-
Sabadell Les escoles de pilots de l'Aeroport, cada vegada més internacionals: "Venen d'Oman, el Líban, Illes Maurici o Vietnam"