ARA A PORTADA
Desconcert per la desaparició d'activitats per a la gent gran del mercat de Sant Joan
Sabadell
El Mercat de Sant Joan tenia previst mantenir la seva activitat per a la gent gran però s'han eliminat activitats. No es recuperaran fins al setembre
- Desconcert per la desaparició d'activitats per a la gent gran del mercat de Sant Joan
Publicat el
20 de març de 2025 a
les 12:36
Actualitzat el
21 de març de 2025 a les
15:41
El Mercat de Sant Joan tenia previst mantenir la seva activitat anual per a la gent gran durant la temporada 2025 i 2026, però han desaparegut activitats sense previ avís. El motiu? Un conflicte entre l'empresa entrant i l'empresa sortint. L'Ajuntament de Sabadell confirma que, després de renovar a una nova empresa el contracte per a l’organització de les activitats que s’ofereix a l'antic mercat i als complexos de Gent Gran, l'antiga empresa ha donat de baixa les treballadores sense previ avís i no s'ha dut a terme el procés de subrogació del personal. És a dir, no s'ha transferit la plantilla de treballadors d'una empresa a una altra. "La meitat de les activitats s'han anul·lat, no ens donen cap mena d'explicació i estem al carrer, sense saber què ha passat", exposa una de les treballadores afectades. Segons l'Ajuntament, caldrà tornar a iniciar una licitació i, per tant, és probable que fins al mes de setembre no es puguin recuperar totes les activitats.
L’empresa que fins ara portava les activitats ha donat de baixa part de la plantilla sense previ avís ni notificar-ho ni a l'Ajuntament ni a l’empresa que ha guanyat el procés, a qui hauria d'haver subrogat el personal, i que finalment ha rebutjat formalitzar el contracte. "Ens hem reunit amb els treballadors per explicar-los la situació que s’ha produït i que afecta la plantilla, com els usuaris del servei i l’Ajuntament, que som part afectada. Estem al costat dels empleats afectats", assenyala Laura Reyes, regidora de Gent Gran. "La responsabilitat recau en diversos graus a les empreses, els treballadors estan patint les conseqüències d’una situació de descoordinació i de conflicte entre dues empreses", afegeix, i s'han posat a la disposició de la plantilla.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor el mossèn Lluís Bonet, rector de la Sagrada Família i antic vicari episcopal a Sabadell
-
Sabadell
El sabadellenc Carles Monistrol impulsa un curs per formar la nova generació d’organitzadors de l’oci nocturn
-
Sabadell
La resposta de l'Ajuntament a les plagues urbanes: "S’han triplicat els recursos per fer-hi front"
-
Sabadell
Paneroles a Sabadell: la història interminable de cada estiu
-
Sabadell
A tres dies de l’eclipsi: les ulleres s’esgoten a gairebé totes les òptiques de Sabadell
-
Sabadell
Quan la calor forma part de la jornada laboral