Ca n'Oriac llueix els primers llums de Nadal de Sabadell

S’han començat a veure les primeres decoracions nadalenques a l’avinguda de Matadepera, avançant l’ambient festiu al barri

Publicat el 25 d’octubre de 2025 a les 19:55

Molts veïns de Ca n'Oriac s’han adonat aquests dies que les festes de Nadal ja comencen a fer-se visibles al barri. A l’avinguda de Matadepera ja s’hi poden veure els primers llums nadalencs instal·lats recentment, que omplen el carrer d’un aire festiu abans fins i tot que comenci oficialment la campanya.

Tot i que encara no estan encesos, aquests adorns marquen l’inici visible de la decoració nadalenca a Sabadell i converteixen Ca n'Oriac en un dels primers punts de la ciutat on s’hi percep el canvi d’ambient.

Cal recordar que, al centre de Sabadell, especialment a la plaça de Sant Roc i al racó del Campanar, hi ha elements lluminosos que es mantenen tot l’any. Aquests, però, no formen part del nou muntatge, sinó que són llums permanents que cada hivern s’incorporen a la decoració nadalenca, especialment durant les setmanes en què el Llaminer i els seus amics animen la zona.

L’encesa oficial dels llums de Nadal està prevista per al cap de setmana del 28 i 29 de novembre.

FOTOS DAVID CHAO:

  • Detalls de la decoració nadalenca
  • Detalls de la decoració nadalenca
  • Detalls de la decoració nadalenca
  • Detalls de la decoració nadalenca
  • Detalls de la decoració nadalenca