Nou episodi de crema de contenidors de matinada a Sabadell. Aquesta vegada, l'incident va tenir lloc la nit de dimarts a dimecres, cap a les dues, al barri de Ca n'Oriac. Segons avisen els veïns, no és la primera vegada que viuen una situació similar. Els focs es van originar gairebé de manera simultània al carrer de la Bonaigua i a la ronda de Collsalarca, a pocs metres de diferència. Segons informa la Policia Municipal, el presumpte autor de l'acte vandàlic ha estat localitzat i identificat.
El primer foc va cremar una zona de contenidors, afectant mobiliari urbà en un indret al costat de cotxes, que també es van veure afectats. Les flames, que van obligar a mobilitzar els Bombers de la Generalitat amb una dotació, es van desencadenar a pocs metres de la residència de Sabadell Gent Gran. Pocs minuts després, afortunadament, el foc va quedar extingit i no es van haver de lamentar danys personals.
L'afectació total en aquest cas van ser cinc contenidors i tres turismes per radiació, tot i que no van cremar completament. Pocs minuts després, es repetia la incidència, però a la ronda de Collsalarca. Allà van cremar tres contenidors de residus -dos completament i un tercer afectat parcialment-. Per sort, les dues dotacions van evitar que arribés a la façana de l'edifici pròxim.