ARA A PORTADA
-
Atrapades a l'Índia per la guerra a l'Iran: "He vist bitllets de 10.000 euros per tornar a Sabadell" Marta Ordóñez
-
-
La pastisseria Sant Marc tanca definitivament i Sabadell perd un llegat xocolater de 50 anys d'història Marta Ordóñez
-
Montserrat Capdevila, acusada per un responsable dels Mossos de ser "l'inici del tràfic d'influències" Redacció
-
Adif licita les obres per canviar tanques de les línies R2,R3 i R4 al seu pas per Montcada
- El temps: continua la tònica de bon temps primaveral
Publicat el
20 de març de 2019 a
les 11:55
Actualitzat el
20 de març de 2019 a les
16:44
Adif ja ha licitat les obres per millorar el sistema de tanques de les línies de rodalies R2, R3 i R4 al seu pas per Montcada i Reixac. El consistori es va reunir el passat mes de gener amb l’Administradora d’Infraestructures Ferroviàries i la delegada del govern a Catalunya, Teresa Cunillera, per demanar celeritat en la millora de dos passos a nivell ubicats als carrers de Bogatell i Pasqual, així com la millora del sistema de tanques.
Segons explicaven des de l’Ajuntament després d’aquella reunió, aquests projectes s’havien de dur a terme abans de que comencessin les obres del soterrament de la R2 l’any 2020 i, per tal d’accelerar el projecte, Adif va tramitar un expedient d’urgència.
Segons explica l’administradora d’infraestructures en un comunicat emès aquest dimecres, es posaran 2.616 metres de tanques a les tres línies, amb l’objectiu de “prevenir actes de vandalització i trànsits per punts no autoritzats, coneguts com a passos viciosos”.
La licitació del contracte s’ha fet per una xifra total de 890.435,15 euros, i entre les actuacions previstes es desmuntaran 2.300 metes de tanques, es netejarà una superfície de 3.000 m2, i es col·locaran 2616 metres de tanques de 2,5 metres d’altura.
Notícies recomenades
-
Vallès
Tancat el parc natural de Collserola per la propagació de la pesta porcina
-
Vallès
Joan Garriga, La Cosina i Ebri Knight, a la Festa de la Cervesa de Castellar
-
Vallès
Desmantellen un grup vinculat a la Camorra que transportava droga amagada en camions de fruita o pollastre
-
Vallès
Crit d'alerta per l'estat de l'asfalt a la B-124: "Cal arreglar tota la carretera entre Castellar i Sabadell"
-
Vallès
Denuncien l'entrada sense permís a les obres de la piscina municipal de Sentmenat
-
Vallès
Detingut un home acusat d'intentar matar la parella llançant-la per la finestra