ARA A PORTADA
-
Les últimes tombes trobades del segle X, noves pistes per conèixer els nostres avantpassats? Marc Béjar Permanyer
-
Josep Manuel Suárez deixa la presidència d’Atendis després de deu anys i cedeix el relleu a August Serra Redacció
-
-
Indra confia en la indústria vallesana per desenvolupar solucions als sectors de la defensa i aeroespacial Manel Camps
-
"Metges m'han dit: 'Ets una merda d'home, amb aquesta malaltia de dones'". Testimonis de la fibromiàlgia parlen del fort estigma Sergi Gonzàlez Reginaldo
Junts per Catalunya a Barberà vol tornar a entrar a l'Ajuntament
- EUiA de Sabadell renuncia a presentar-se a les eleccions municipals
Publicat el
10 d’abril de 2019 a
les 00:28
Actualitzat el
10 d’abril de 2019 a les
18:17
Convergència es va quedar sense cap regidor a Barberà del Vallès l’any 2015. El cert és que l’antiga federació nacionalista sempre va tenir dificultats per aconseguir representativitat al consistori barberenc, i el màxim de regidors que ha obtingut des de l’any 1979 són 3, als comicis de l’any 1991. Ara, l’espai refundat sota les sigles de Junts per Catalunya a Barberà aspira a tornar a l’Ajuntament amb una renovació total.
En un acte que va comptar amb la presència de la candidata al Congrés per Junts per Catalunya Míriam Nogueras, i l’alcaldable de la formació Núria Ramon, van presentar el projecte de Junts per Catalunya a Barberà, al restaurant 'Tío Flores' del municipi.
L’objectiu és clar: “Volem recuperar la representativitat al consistori, esdevenir claus per garantitzar la governabilitat del municipi, i poder construir una Barberà al servei de les persones, sostenible i democràtica”, assegurava Ramon. La formació centrarà el seu projecte en 4 eixos bàsics: potenciar la indústria i la mobilitat, fer una ciutat més inclusiva, un municipi més saludable i sostenible, i potenciar la participació ciutadana i la democràcia.
Ramon també va donar pistes sobre les possibles aliances postelectorals. “Treballarem en aliances amb la resta de forces en tots els àmbits que siguin possibles, però també per defensar la República Catalana”, assegurava la candidata.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
L'Ajuntament de Cerdanyola diu 'no' a l'annexió de Bellaterra a Sant Cugat
-
Vallès
El Suprem avala la nova gossera de Barcelona a Montcada i Reixac
-
Vallès
El fenomen del geocàtxing que 's'amaga' a casa nostra: "Sí, tinc un nivell de friquisme molt alt"
-
Vallès
La disculpa d'FGC per anar abans d'hora: "Efectivament, el tren ha sortit 5 segons abans"
-
Vallès
Els mitjans aeris, imprescindibles per prevenir incendis forestals: "Detectem punts calents que l'ull humà no veu"
-
Vallès
Una activista vallesana de la Flotilla relata “l'infern” viscut en la detenció per part d'Israel: "No m'ho puc treure del cap"