ARA A PORTADA
Tensió a la UAB per l'acte de l'entitat unionista S'ha Acabat
- El temps: divendres torna el sol
Publicat el 11 d’abril de 2019 a les 15:15
Actualitzat el 11 d’abril de 2019 a les 19:37
Aquest migdia s’han viscut moments de tensió a la UAB. Desenes d’estudiants s’han mobilitzat contra l’acte de l’entitat unionista S’ha Acabat, on també han assistit la candidata del Partit Popular al Congrés per Barcelona, Cayetana Álvarez de Toledo, i el president dels Populars catalans, Alejandro Fernández. Els estudiants han intentat barrar el pas dels assistents a l’auditori de la plaça Cívica.
Membres de l’entitat i diversos assistents, entre els que es trobava trobava el candidat del PP a les eleccions municipals a Barcelona, Josep Bou, s’han encarat amb els manifestants i han acabat entrant dins la sala a empentes, moment en que la seguretat del campus s’ha vist superada.
https://twitter.com/SEPC_nacional/status/1116316234797191169
Finalment, la Unitat ARRO dels Mossos d’Esquadra ha hagut d’intervenir, i ha fet recular als estudiants fins la plaça Cívica a empentes i algun cop de porra.
Notícies recomenades
-
Vallès
El novel·lista que escriu a mà i redacta els llibres amb una vella màquina Olivetti
-
Vallès
VÍDEO | Graven un motorista fent avançaments pel carril contrari a la carretera de Terrassa
-
Vallès
Vicki Bernadet, filla predilecta de Sant Cugat per la seva lluita contra l’abús sexual infantil
-
Vallès
Reunió de Sentmenat i Polinyà amb Salut per la millora dels CAP
-
Vallès
VÍDEO | Desmantellen un viver de marihuana amagat rere una prestatgeria de sabates d'una nau industrial
-
Vallès
Un trajecte amb vehicle autònom per la ciutat digital del futur