Un pare amb el seu fill al principi de la manifestació / D.S.[/caption]
ARA A PORTADA
-
Estudiants, veïns del barri i un hort que vol donar tomàquets: "Ens diuen que els dona molta vida" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El Govern de la Generalitat i ERC acorden les condicions del futur tren orbital, que passarà per Sabadell Redacció
-
-
"Prefereixo pagar i que vagi tot bé": usuaris de Rodalies fan balanç dels 103 dies de gratuïtat Jan Cañadell Puigmartí
-
Les famílies de l'escola pública de Bellaterra es manifesten a les portes d'Educació
- El temps: torna el sol i les temperatures estivals
Publicat el
10 de juny de 2019 a
les 11:02
Actualitzat el
10 de juny de 2019 a les
18:49
Desenes de famílies de l'Escola Bellaterra d'aquest municipi vallesà s'han manifestat a les 11 h a les portes de la delegació del departament d'Educació de la Generalitat a la Gran Via de Sabadell. Els manifestants reclamen una escola "segura i digna" i que s'arreglin desperfectes recurrents com les goteres, humitats o els lavabos. Aquesta situació afecta unes 450 famílies. El recorregut de la protesta ha estat pel carrer de la República, Tres Creus i Marquès de Comillas fins a la delegació.
Segons expliquen des de l’Associació de Famílies d’Infants (AFI) del centre, aquesta protesta ha arribat “després d’anys de tràmits, reunions i reivindicacions a les administracions local i autonòmica per aconseguir la reforma integral dels sanitaris de l’escola i l’execució del projecte de renovació de les grades del pati”.
“La majoria de lavabos estan clausurats o no funcionen i quan hi ha pluges, l’aigua vesa i tenim aigües fecals”, explicava la Marta Buxó, presidenta de l’AFI. L’altre problema principal és l’estat de les grades del pati de primària. Aquestes són de ciment i segons explica Buxó, aquest es va desprenent. “Un dia et pots trobar un troç que ha caigut, amb la inseguretat que això té”, denuncia.
L’Escoleta es va construir fa 40 anys i un altre dels problemes que té és la presència de fibrociment a les seves teulades. “El de l’edifici de primària ha estat confinat, però tot i així hi ha filtracions quan plou. Els sostres queden malmesos i cauen”, assegura Buxó.
[caption id="attachment_101244" align="aligncenter" width="900"]
Un pare amb el seu fill al principi de la manifestació / D.S.[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Un pare amb el seu fill al principi de la manifestació / D.S.[/caption]
Notícies recomenades
-
Vallès
Reunió pel futur del dispensari de Can Sant Joan: "No podem esperar tres setmanes a tenir cita"
-
Vallès
Què faries amb una herència de 512 ovelles?
-
Vallès
Una plataforma per vendre productes elaborats per petites i mitjanes explotacions agràries
-
Vallès
FOTOS | Multitudinari Aplec de Castellar Vell amb reivindicació del teixit associatiu
-
Vallès
Pol Gibert (Circuits de Catalunya): "Montmeló no és només un circuit per a vips, és un circuit popular. La gent estalvia per pagar l'entrada"
-
Vallès
Els Pets, Miki Núñez, La Ludwig Band o Els amics de les Arts, al festival Petits Camaleons