ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Ignasi Giménez i el PSC revaliden la presidència del Consell Comarcal
L'alcalde de Castellar del Vallès tornarà a presidir el Consell Comarcal gràcies als vots del PSC, Junts per Catalunya i En Comú Guanyem

- El temps: Cel serè i molta calor
Publicat el 19 de juliol de 2019 a les 13:52
Actualitzat el 21 de juliol de 2019 a les 18:24
Ignasi Giménez ha estat reelegit com a president del Consell Comarcal del Vallès Occidental. No hi ha hagut sorpreses, l’alcalde socialista de Castellar del Vallès ha obtingut els 12 vots favorables del PSC, els 5 de Junts per Catalunya i els 3 d'En Comú Guanyem. D’aquesta forma s'ha complert amb el pacte de govern signat per aquestes tres formacions el passat 4 de juliol.
Els republicans han votat al seu candidat, Pol Altayó, Ciutadans ho ha fet amb la seva candidata, Isabel Martínez, i Tot per Terrassa i el Partit Popular, han decidit abstenir-se.
“Presidir aquesta institució per segon mandat consecutiu és un reconeixement a la feina feta els darrers quatre anys”, ha assegurat Giménez en el seu discurs d’investidura, i ha mostrat la seva voluntat de seguir “situant” el consell “al lloc que es mereix”.
En el seu discurs, Giménez ha posat especial èmfasi en les polítiques socials desenvolupades pel Consell Comarcal en els últims anys i en les que impulsaran durant aquest mandat com el Salari Mínim Comarcal, les clàusules socials en la contractació de serveis públics, l’increment i el canvi de gestió de les beques menjador, o la lluita contra la pobresa energètica, entre d’altres.
“Malgrat que l’atur hagi baixat durant els darrers anys, tenim un greu problema amb la desigualtat”, ha assegurat el president del Consell Comarcal, qui ha aportat algunes dades com que “una quarta part de les famílies viuen en situació de pobresa i risc d’exclusió social”.
Notícies recomenades
-
Vallès Els Mossos detenen un multireincident "molt actiu" per diversos robatoris a establiments i persones
-
Vallès Cau una de les principals branques de l'emblemàtic Pi d'en Xandri
-
Vallès Activat un avís preventiu per contaminació atmosfèrica a la zona del Vallès
-
Vallès Un impactant accident entre dos camions provoca llargues cues a l'A-2
-
Vallès VÍDEO | La nova Mola, menys afluència i sense restaurant: "Ara es puja millor, però abans tenia la seva gràcia"
-
Vallès Mor Ricard Torralba, exalcalde de Sant Llorenç Savall molt vinculat al Vallès