ARA A PORTADA
Retards a FGC per la caiguda d'un arbre a la via a la UAB
- "Blue Monday": per què avui és el dia més trist de l'any?
Publicat el
20 de gener de 2020 a
les 16:25
Actualitzat el
20 de gener de 2020 a les
18:34
La caiguda d'un arbre a la via provoca retards a la línia S2 de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). Concretament, l'arbre ha caigut a prop de l'estació de la Universitat Autònoma, i s'estan duent a terme els treballs per retirar l'element, mentre que els combois circulen per una sola via.
https://twitter.com/FGC/status/1219270872202084357
A banda, les línies L4 i L44 en la zona de Poblenou d'autobús, i la Línia L12 a Sant Quirze al seu pas per Can Pallars, tenen afectacions de recorregut a causa de la caiguda d'arbres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Castellar invertirà prop de 4 milions d'euros per renovar asfaltats i voreres: on s'actuarà?
-
Vallès
Barberà estrena la nova pista d'atletisme: "És un dia històric per a la ciutat"
-
Vallès
Dubtes i certeses sobre la proposta de la variant presentada a Sentmenat
-
Vallès
Un bus 'fantasma' que passa només un dia a l'any: realitat o imaginació?
-
Vallès
VÍDEO | Graven un conductor circulant de forma erràtica que acaba xocant contra la mitjana de la C-58
-
Vallès
Sebastián Moralo, magistrat del Suprem i pregoner: "Badia em va salvar la vida"