Centenars de santquirzencs s’han organitzat per demanar que es paralitzi la segregació del barri de Les Fonts, un acord entre l’alcaldessa del municipi, Elisabeth Oliveras, i el batlle de Terrassa, Jordi Ballart. Per vehicular la protesta, ha nascut l’associació Les Fonts és Veu, a través de la qual es recrimina al govern municipal que aquest procés territorial no estava inclòs al programa electoral i que s’està duent a terme d’esquena als veïns, sense tenir en compte la seva voluntat ni el dret a decidir sobre la seva identitat.
Les Fonts és Veu es va reunir a l'exterior de la sala de la Torre Julià, al mateix barri, ja que a dins no cabien tots els assistents. Els veïns lamenten que es van assabentar de l'acord entre municipis a través dels mitjans de comunicació. Per altra banda, l'associació recorda que la darrera moció sobre la segregació va generar molta divisió en el consistori, i es va acabar desfent l'empat de la votació a través del vot de l'alcaldessa.ARA A PORTADA
- Veïns de Les Fonts exigeixen paralitzar la segregació del barri
Publicat el
27 de gener de 2020 a
les 10:00
Actualitzat el
27 de gener de 2020 a les
12:56
Notícies recomenades
-
Vallès
VÍDEO | Graven un accident entre un cotxe i un camió al pas de l'AP-7 per Barberà
-
Vallès
Serveis mínims a Rodalies per la vaga del 29 juny convocada per SF
-
Vallès
El sector del Castellet de Sant Quirze, a debat
-
Vallès
Detingut pel robatori d'aires condicionats en plena onada de calor
-
Vallès
Recta final per a l'obertura d'un dels nous supermercats de Badia
-
Vallès
Un milió d'euros per recuperar la titularitat de l’antic mercat municipal