ARA A PORTADA
-
Sabadell Ella a Sabadell i ell a Califòrnia: “Viure una experiència així et fa créixer” Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell El viatge de final de curs que no passa de moda: "No era una opció no anar a Menorca" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell FOTOS | Sabadell canta els cent anys de l'himne que va substituir 'Els Segadors' durant la dictadura franquista Marc Béjar Permanyer
-
-
- Farrés recrimina a Salut que l'hospital de campanya estigui tancat
Publicat el
16 d’abril de 2020 a
les 15:06
Actualitzat el
17 d’abril de 2020 a les
08:47
La residència pública de Sant Llorenç Savall ha registrat la mort de 25 dels seus residents a causa del contagi de coronavirus. Així ho ha manifestat l'alcalde del municipi, Joan Solà, en una entrevista a TV3, en què ha informat de l'afectació que es concentra de manera notòria en aquesta residència de gent gran que depèn de la Generalitat.
"Fa uns 15 dies vam sol·licitar tests a residents i personal, i dissabte passat van arribar els resultats, que mostren que 59 residents van donar un resultat positiu, onze negatius i altres tres van quedar pendent d'obtenir resultat, amb un balanç a dia d'avui de 25 morts", ha assenyalat Solà.
Es tracta d'una residència que compta amb malalts dependents entre els residents, així com a persones que pateixen algun tipus de vulnerabilitat, i que requereixen algun tipus de tracte específic per les seves circumstàncies personals. "Actualment, dels 120 treballadors que acostumem a tenir, 49 es troben en situació de baixa per Covid-19, però els hem pogut reemplaçar a tots", ha assenyalat l'alcalde en l'entrevista a la televisió autonòmica.
En aquest sentit, destaca que han estat en permanent contacte tant amb la direcció de centre com de la Generalitat, i que s'han cedit treballadors del CAP Castellar, alhora que ha certificat que es compta amb tots els sistemes de seguretat corresponents.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Quan anar a 'la Merche' és sinònim d'omplir la nevera de carn i embotit: "Ella ens ho ha ensenyat tot"
-
Vallès
VÍDEO | Graven un accident entre un cotxe i un camió al pas de l'AP-7 per Barberà
-
Vallès
Serveis mínims a Rodalies per la vaga del 29 juny convocada per SF
-
Vallès
El sector del Castellet de Sant Quirze, a debat
-
Vallès
Detingut pel robatori d'aires condicionats en plena onada de calor
-
Vallès
Recta final per a l'obertura d'un dels nous supermercats de Badia