El camió incendiat a la C-58 / SCT[/caption]
Els bombers han informat que, a causa de les escombraries compactades, el camió pot estar cremant uns dies, de manera que ha estat complicat abordar l'incendi a l'interior de vehicle. Cap a les 5.15 h el camió encara no s'havia pogut moure de lloc, motiu pel qual s'ha vist compromesa la circulació de la resta de vehicles i ha obligat a tallar el trànsit a dos carrils de l'autopista.
Finalment, s'ha contactat amb l'empresa responsable i el camió ha estat traslladat a una zona segura, de manera que a les 6.15 h encara es registrava retenció de vehicles. Finalment, s'ha procedit a obrir dos carrils de BUS-VAO en sentit nord per millorar la circulació.
ARA A PORTADA
FOTOS: Crema un camió d'escombraries en plena C-58
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el
25 de setembre de 2020 a
les 10:57
Actualitzat el
25 de setembre de 2020 a les
12:11
Un camió de la recollida de les escombraries ha cremat completament aquesta passada matinada a l'autopista C-58, a l'altura del municipi de Montcada i Reixac i en sentit Sabadell. Es tracta d'un camió de l'empresa BCNeta, que circulava per l'autopista que connecta la capital catalana amb el Vallès Occidental, i que ha començat a cremar mentre es trobava en moviment.
Segons detallen fonts de Servei Català del Trànsit, l'avís s'ha rebut a les 1.08 h d'aquest divendres a l'altura del punt quilomètric 3,6 de l'autopista C-58, moment en què el vehicle ha patit una avaria.
[caption id="attachment_154203" align="alignnone" width="150"]
El camió incendiat a la C-58 / SCT[/caption]
Els bombers han informat que, a causa de les escombraries compactades, el camió pot estar cremant uns dies, de manera que ha estat complicat abordar l'incendi a l'interior de vehicle. Cap a les 5.15 h el camió encara no s'havia pogut moure de lloc, motiu pel qual s'ha vist compromesa la circulació de la resta de vehicles i ha obligat a tallar el trànsit a dos carrils de l'autopista.
Finalment, s'ha contactat amb l'empresa responsable i el camió ha estat traslladat a una zona segura, de manera que a les 6.15 h encara es registrava retenció de vehicles. Finalment, s'ha procedit a obrir dos carrils de BUS-VAO en sentit nord per millorar la circulació.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
El camió incendiat a la C-58 / SCT[/caption]
Els bombers han informat que, a causa de les escombraries compactades, el camió pot estar cremant uns dies, de manera que ha estat complicat abordar l'incendi a l'interior de vehicle. Cap a les 5.15 h el camió encara no s'havia pogut moure de lloc, motiu pel qual s'ha vist compromesa la circulació de la resta de vehicles i ha obligat a tallar el trànsit a dos carrils de l'autopista.
Finalment, s'ha contactat amb l'empresa responsable i el camió ha estat traslladat a una zona segura, de manera que a les 6.15 h encara es registrava retenció de vehicles. Finalment, s'ha procedit a obrir dos carrils de BUS-VAO en sentit nord per millorar la circulació.
Notícies recomenades
-
Vallès
José Moreno, una autoritat en la visibilització de la discapacitat
-
Vallès
Dol a Sant Quirze per la mort del doctor Xavier Alfaro
-
Vallès
VÍDEO | Un incendi en una zona d'horts de Barberà genera una densa columna de fum
-
Vallès
Un remolc i una ruleta recorreran el Vallès per millorar el reciclatge: "No venim a renyar ningú"
-
Vallès
L'equip ERROR404 assoleix el podi entre les universitats més prestigioses del món
-
Vallès
Sara Roy, Gemma Humet o un karaoke a la fresca per passar la calor a Castellar