ARA A PORTADA
-
CAP, CUAP o Urgències? Tres professionals t'expliquen quin és el recurs sanitari més adequat segons el teu problema Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Maria Pocorull: "Els dos carros grans de la Passada de Sant Antoni són relíquies del segle XIX" Marta Ordóñez
-
-
L’Ajuntament de Sabadell busca familiars de víctimes dels consells de guerra del franquisme Redacció
8.000 joves participen en un 'macrobotellón" al campus de la UAB
- Salut tanca els punts de vacunació de Sabadell
Publicat el
18 de setembre de 2021 a
les 12:38
Actualitzat el
18 de setembre de 2021 a les
12:39
Centenars de joves s'han aplegat aquesta passada nit i matinada en un macrobotellón al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Una convocatòria a través de les xarxes socials d'una festa a la Facultat d'Enginyeria –que ha resultat falsa- ha provocat la trobada il·legal, segons ha avançat Rac1. Moltes persones han fet cas a la crida i s'han desplaçat a la UAB en cotxe i tren, però han comprovat que el campus estava buit i l'anunciada festa amb música i Dj's no existia. Tot i això, la munió de gent ha decidit celebrar una festa improvisada amb música i alcohol que s'ha allargat fins a la matinada. Els Mossos d'Esquadra han controlat els accessos a la zona, però no han pogut accedir al recinte en tractar-se d'un "espai privat".
Les queixes per la macrotrobada al campus de la UAB ja s'han fet paleses durant aquesta passada nit en els dos últims trens d'FGC entre Barcelona-plaça Catalunya i Sabadell (S2), amb els vagons a vessar de joves per anar al campus de la UAB. "Divendres nit. La gent aixafada al tren BCN-Sabadell d'FGC i molt de jovent que ja no hi pot pujar i que es queda tirat a les andanes. El proper i últim en 45 minuts. Servei públic?", ha denunciat un usuari a Twitter. "Per què no hi ha control a les andanes i als trens? Acabo de sortir del tren S2 que semblava una discoteca. Hi ha joves fumant (marihuana), bevent whisky amb cola, cantant i cridant. Des de plaça de Catalunya fins a Bellaterra, quin horror!", ha apuntat una altra usuària @Annasriii.
També hi ha hagut problemes al nucli de Bellaterra amb molts cotxes aparcats a l'exterior del campus de la UAB, alterant la calma nocturna dels veïns. "Què feu Mossos que no teniu unitats d'ordre públic ja a Bellaterra i UAB? Això és una bogeria, centenars de joves passant per dins les cases per arribar al botellot!!! Ja no sé on més trucar", ha comentat indignat l'usuari @mikelpuchol.
Notícies recomenades
-
Vallès
Un camió d'escombraries bolca i aboca tota la deixalla al mig de l'AP-7
-
Vallès
La crema de pneumàtics a les vies obliga a tallar la circulació de trens a FGC
-
Vallès
Desconcert per un esvoranc de grans dimensions en ple carrer: "Els hem d'anar esquivant amb el cotxe"
-
Vallès
La Generalitat anuncia que asfaltarà la carretera N-150, entre Sabadell i Terrassa
-
Vallès
Què puc fer aquest cap de setmana?
-
Vallès
Tancament temporal de les piscines petites a Barberà