
ARA A PORTADA
Tres detinguts per intentar robar a aparcaments de Matadepera
La policia ha notat un increment dels intents d’ocupació de domicilis particulars i els robatoris amb força a cases

- Tres detinguts per intentar robar a aparcaments de Matadepera
Publicat el 11 de maig de 2022 a les 13:19
La Policia Local va detenir aquest passat divendres a la tarda tres individus de nacionalitat estrangera acusats de temptativa de robatori amb força a diversos vehicles de l’aparcament de Can Vinyers. Els tres tenen antecedents per robatori i diversos requeriments judicials pendents.
Els fets van passar a les 16.15 hores, quan la Policia Local va rebre un avís d’un vehicle sospitós a la zona del golf i Can Vinyers. Immediatament, s’hi va dirigir una patrulla que va localitzar el vehicle amb tres individus que portaven eines i objectes per obrir vehicles. Amb la col·laboració de Mossos d’Esquadra els tres individus van quedar detinguts i traslladats a la comissaria on es van practicar les diligències judicials oportunes.
Pel que fa al balanç de delinqüència amb força, robatoris i detencions al municipi matadeperenc, la Policia Local ha fet un balanç recollint les dades de 2021. El cos de policia ha conclòs que la tendència es troba a l’alça proporcionalment als anys anteriors, tot i que durant les èpoques més altes de pandèmia, al 2020, es van reduir les detencions i la delinqüència. La Policia també ha notat un increment significatiu dels intents d’ocupació de domicilis particulars i els robatoris amb força a cases.

Notícies recomenades
-
Vallès Del Vallès a la Xina per proclamar-se campions en un concurs internacional de bombers
-
Vallès Un viatge al passat amb el Tren Granota dels FGC
-
Vallès Dos menors ferits per apunyalament, un de molta gravetat, a Terrassa
-
Vallès El Bisbe del Vallès, Salvador Cristau, renuncia als 75 anys
-
Vallès Operació sortida: on es preveu la congestió en la xarxa viària?
-
Vallès La UAB suspèn classes fins aquest dimarts a les dues del migdia per l'apagada