ARA A PORTADA
Els estudiants de la UAB podran triar entre avaluació única o contínua
- Els estudiants de la UAB podran triar entre avaluació única o contínua
Publicat el 02 de juny de 2022 a les 19:31
Actualitzat el 02 de juny de 2022 a les 20:31
Fins al curs vinent, l'avaluació en els estudis de la UAB és un procés continuat dins el període lectiu fixat per impartir l'assignatura o mòdul, d'acord amb la seqüenciació del pla d'estudis i el calendari acadèmic amb l'objectiu que l'alumne pugui conèixer el seu progrés acadèmic al llarg del seu procés formatiu. Amb la modificació, a partir del curs 2023-2024 l'alumnat podrà sol·licitar una avaluació única en aquelles assignatures que ho permetin, pels seus continguts i metodologies docents, i així ho estableixin a la guia docent, la qual haurà d'explicitar el sistema d'avaluació a seguir.
Totes les titulacions inclouran la possibilitat d'acollir-se a l'avaluació única. Per sol·licitar l'avaluació única, l'alumnat haurà de presentar una sol·licitud motivada al centre dins dels terminis fixats i especificar les assignatures per a les quals la sol·licita, amb excepcions contemplades, com ara la situació laboral o de salut sobrevingudes degudament justificades.
Els centres docents, com a responsables dels estudis de grau i màster, hauran de publicar el llistat d'assignatures que permeten l'avaluació única per a cada titulació abans de la data en què finalitzi el segon període hàbil establert al calendari acadèmic de la UAB del curs 2022-2023.
Notícies recomenades
-
Vallès
FOTOS | Una aventura a més de 7.000 quilòmetres de casa
-
Vallès
A judici per una baralla amb veïns després d'entrar en una casa desocupada
-
Vallès
Paralitzada i sense data la posada en marxa de les noves línies de bus a Montcada i Reixac
-
Vallès
Investiguen l'origen d'un esvoranc d’uns cinc metres de profunditat en ple polígon
-
Vallès
Detinguts tres membres d'una xarxa internacional dedicada al tràfic de marihuana
-
Vallès
Investiguen un robatori per encastament en una farmàcia de Montcada i Reixac